*Vi blir 5* Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 I dag tidlig gikk slimproppen min uten tvil,men den fortsetter jo bare å gå,skikkelig guffne greier.. (sorry..ekkelt) men dere som har opplevd det før,hvor lenge kan det slime? det er jo så mye...
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 æææææææææææ sorry blir bare litt kvalmt dette slimpropp greiene ..jeg lurer på om min har gått..trr det kan ha skjedd etter sex med mannen min sist...tror det var litt mer en sæd som kom ut da jeg gikk på do etterpå..men er faktisk ikke sikker.hvor lenge går det før fødselen er i gang da??det lurer jeg litt på.. dytter opp.
*Vi blir 5* Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 jeg tror det kan være forskjellig fra dame til dame,men her var det ikke i tvil om at det var slimproppen,skikkelig ekkelt..det er ikke som utflod eller sæd,er skikkelig guffent (sorry altså,men siden du lurer..hehe) det kan være et tegn på at fødselen snart er i gang men kan også gå ei stund tror jeg Fremdeles ingen som vet hvor lenge det kan slime? =)
nina! Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hei har ei vennnine som mistet slimproppen på ferie i sommer, hun tok seg en tur på sykehuset der de sa at hun ville nok føde innen 14 dager. Hun gikk rett over en mnd og ble satt i gang,
2nj♥ Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Det er vel slik at hos noen kan slimproppen gå over flere dager, men akkurat hvor lenge vet jeg ikke. Sist gikk min samme dag som fødselen startet. Fikk kraftige rier en tims tid etterpå.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Er førstegangs. og lurer veldig på hva dette er egentlig, høres veldig ekkelt ut og når skjer dette???
#butterfly# Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Hei. Trodde slimproppen min hadde gått rundt en uke før fødselen.. masse gugge, slim, hvit og blankt og noe gult.. men dette viste seg å være utflod.. For samme dag jeg fødte kom det ut noe som kunne ligne litt på en "propp"... med blod og gugge.. lå som en liten ball i trusa... jækk.. Kort tid etter begynte riene... Men, det er vel individuelt som alt annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå