Gå til innhold

Når er det natta for deres små?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Her sovner Tiril mellom 19 og 19.30 (noen ganger før 19 også)

Hun har selv regulert det til den tiden!

Sover 12-14 timer med 1-3 amminger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå er det blitt kl 19, sover til 2-3-4-tida (ammer en gang om natta)og våkner på morgenen kl 06.30. Har blitt en time tidligere etter at sommertida var slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enda ikke fått til noe døgnrytme, hadde en dag da hun sovnet 20, men etter det legger hun seg ikke før 23-01, aldri tid alene. Håper det går seg til snart, hadde vært fint med litt alene tid med gubben og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det kveldsstell 19.30, i seng etter pupp kl 20.

Sover til ca 06.30 / 08.00 (varierer veldig) med 3-4 matrunder på natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her legges Benjamin mellom 18.30 og 1900. Så sover han i ett i ca 13t. Har ikke hatt nattmåltid siden han var ca 6uker. Men det er nå siste mnd han har sovet så lenge i strekk. Ja, deilig med kvelden alene med sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten legger seg klokka 19 +/- 10 minutter. Denne tiden har han selv kommet frem til, og det passer oss veldig bra! :o)

Han sover da til 07-0830 med 1-3 måltider.

 

Verre er det på dagtid. Han sover da kun 30-45 minutter x 3... Og må bysses i søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger hun rundt 20, og en amming pr natt i 5-6 tiden. Men samme som deg Carina...sliter meg helt ut på dag. I dag har hun sovet 3x30 min og da måtte jeg ut på tur. Ellers har hun vært på armen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slitsomt med den byssingen, ja. Men jeg har lært meg til å vente lengst mulig med å starte med den byssingen, så jeg bysser sjelden mer enn 10-15 minutter før hver dupp nå. Kan selvfølgelig også gå tur ut, da sover han jo fint i vogna etter å ha ligget og tittet litt rundt seg. Men da får jeg jo ikke noe tid hjemme alene. Så godt å ha litt tid mens han sover til å få dusjet i ro og mak eller sitte og kose seg med frokost foran PCen og DIB... :o)

 

Ja, ja, trøster meg med at alt er vel for en periode, snart sovner han vel greit av seg selv! (Håper jeg!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...