Gå til innhold

Hvorfor ble jeg gravid på første forsøk sist, men snå får vi det ikke til etter 7 måneder??? Noe jeg gjør feil

Anbefalte innlegg

Fikk mens i dag og kjenner at jeg faktisk er ganske lei meg. Har så lyst på en liten en igjen og vi prøver og prøver. Faktisk hatt sex hver eneste dag i 2 måneder. Men det hjalp ikke nei.... Kjerringråd?????

Klem

Fortsetter under...

slimløsende hostesaft?

rumpa høgt etter sex så rumpetrolla for utnytte tyngdekraften for å nå til egget

mye sex har jo dere

spise sunt :)

jah..stå på ;)

jeg prøver slimløsende hostesaft nå, håper at det gjør trikset ;)

Hei Karro :o)

Skjønner deg kjempegodt! Det er så mye følslser i dette "gamet"! Men jeg må bare ca sitere mange før meg - "etterjag de drømmer du har, så går de i oppfyllelse" - tatt ut av hodet - dårlig hukommelse (skal skrive det ned neste gang jeg leser det jeg :o))

Keep up the good work! Vi jobber nesten like hardt som dere! Vi klarer nok ikke å lure naturen, men det er vanskelig å akseptere ihvertfall når man forsøker på nr2, vet jo at ting fungerer da!

Jeg er blitt kjempe utålmodig, og forventet å bli raskt gravid, jeg fungerer jo!!!! Men nå går jeg rundt i denne "luredansen" --> 6pp! Er jeg gravid eller er det mensen?? Hva betyr det stikket i brystet, eller nedentil. Fikk omgangsyke på nattevakt - trodde det var tidlig svangersskapskvalme, helt til jeg kom hjem om datteren var syk også! Tolker kroppen i et helt annet lys!

Forsøk kjerringråd du får høre om, litt av gangen. Jeg skal kjøpe sink og selen til mannen, for å optimalisere lokale svømmere, er ikke skadelig hvertfall! Tar Rosenrot, for det gikk jeg på sist jeg ble gravid, har sikkert ikke noe sammenheng, men overtroisk. Men skal ikke begynne å røyke igjen da, det er å dra den litt langt tror jeg! Går ikke på do etter samleie, putter papir i trusa, og "sparer" til dagen etter!

Så er det bare å oppmuntre hverandre, så blir det resultater etterhvert...andre slitere gir jo oss håp, som Mizz-Lene, og Alba :o) Hurra for dem!!!

Det er rart hvordan de ulike månedene forandrer seg. De første månedene var baby og graviditet det eneste som opptok den ene hjernehalvdelen. Forrige måned var jeg kjempe optimistisk, denne måneden super realist, neste måned vet jeg sannelig ikke hvor følslsene svinger hen....nå bare sitter jeg å lurer på hvor tr blir av. Ganske sikker på el datoen, men har veldig uregelmessig syklus, så her avventes det....

Ønsker alle håpere fortsatt masse lykke til i jakten på et mer aktivt liv ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...