Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 -Jeg klarer ikke å henge med. -Iløpet av 3 uker har min lille søte mage vokst i turbofart! Synes ikke den er så søt lengre... Håper den stagnerer litt etterhvert.. Hvilke erfaring har dere? Går i min 24 uke..
**My little Miss drama and I** Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Min mage ha vokst i turbo fart så nå håper jeg den roer seg litt snart;-) gikk inn i min uke 20 i dag ,men ser ut som jeg er lengre enn det ja:-) Min er fortsatt søt ,men det varer nokk ikke så lenge;-P Vi får bare kose oss med dem før de blir for svære;-)
stomperud Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Ojj.. kanskje min vokser seg stor snart også...? Snart 23 uker (fredag), og den er ikke så stor... Men jeg gleder meg til den blir stor jeg!! Stor og FIN!!!
Prish Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg går inn i min 25. uke i dag og har lagt merke til det samme du sier. Magen min vokser så fort at det gjør skikkelig vondt til tider. går utover nattesøvnen... De siste dagene har jeg brukt en halv time på å gå hjem fra jobb fordi det strekker så fælt under. Spaserturen tar meg vanligvis 15-20 min.
Tommage♀♂ Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Begynner på uke 23 i dag og føler meg allerede som et fjell! Rart at magen enda skal bli dobbelt så stor... Uff... (prater av erfaring her, jeg blir helt j*** stor som gravid!)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Godt det ikke er bare meg.... Tenk at den enda skal doble seg? - det er utrolig å tenke på... Plages med å få sove om natta.. og trappene i huset er evige klatrestunts hver gang.. Merker jeg har vondt nedefor skambeinet ett sted.. kanskje det er bekkenet som rører på seg.. Uff.. mye sutring her nå.. Men hadde forbredt meg på en enkel tid frem til jul..
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Heisann! Min mage formelig ESTE ut i uke 22-25, plutselig både såg og følte jeg meg nesten høygravid! Nå er jeg i uke 27 og syns kanskje det har stagnert litt, dvs vokser jo godt men ikke i slik turbofart! Kan gå inn på albumet mitt og se, de som vil sammenligne magene. Klem fra
Pilje Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Æ e åsså svæææær nu...e 19+6 ,-å det ser ut som æ e længar enn æ e.... Prøvde julebord lignanes klær(Det æ fikk på mæ....av mine "vanlie" klær....)-å æ så ikke vældi pen ut for å si det sånn.... Kan jo bli morsomt å se ka man passe når den ti kommer..
Gjest Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Flott mage Griseknoen! ;)Men du er vel i uke 27 på bildene eller? Kan tenke meg jeg blir noe alla deg egentlig.. -hvis magen min stagnerer..*S*
Krølle79 Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Vær hilset, Mars-spire Flere som har gedigen mage! Som jeg nevnte sist vi treftes, ligger jeg laaangt over kurva ifht symfysemål osv.. ligger t.o.m. over "skyggefeltet".. hihi (Er 23+2 idag, m termin 22.mars)
Gjest Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Her og! Er i min 22 uke og den er blitt stooor! : )
frøy@ Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Hei, Min mage er også stoooor..utviklet seg voldsomt fra ca uke 20 og fram til nå (uke 26) Jeg ligger også over "skyggefeltet" på SF-mål.. :-) Ble satt 10 dager tilbake på UL, men nå lurer jeg på om ikke mens-termin stemmer likevel..håpe-håpe.. :-)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 Min mage kom også helt plutselig etter uke 20. Nå er jeg 25 uker, og det er liten tvil lenger.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 23. november 2006 #14 Skrevet 23. november 2006 Takk for det ! Jeg har bilder både fra uke 25 og uke 27. De med truse og topp er fram uke 25... og de med bukse og topp er fra uke 27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå