Gå til innhold

Da har jeg kjøpt meg bringerbærblad kapsler;)

Anbefalte innlegg

Har lest så mye om dette produktet som påvirker livmoren og forbreder til fødsel. Droppa innom en helsekost-forhandller i dag og dama var så positiv til produktet. For hundre tabbiser ble det 180kr, ganske dyrt egentlig, men men...spennende å prøve å se om det skjer noe....??

Noen som går på det sammme eller har gjort det? Har dere merket fortgang til fødselen? Har 4 uker til termin jeg og disse kunne ta`s 2 mnd før termin og 1 mnd etterpå.

Fortsetter under...

HEI!

Eg bruke både bringebærblad-kapsler og bringebærblad-te. Har ikkje brukt det så veldig lenge, men eg merke at kynnerne e blitt litt sterkere. Håpe det hjelpe, for eg e litt utålmodige nå...:) Synes teen e vannvittig god då. Kosta ikkje så mye heller. Kosta rundt 25 kr tror eg.

Annonse

Har du prøvd dette med kanel og melk da???

Prøv da... og hvis du føder.... så kan jeg teste det etterpå :)))

hi hihihih...

Ellers tror jeg bebisene våre kommer når de er klare :)

Men skader ikke å prøve alt av "ufarlige" ting da....

Men tror ikke jeg hadde turt lakserolje osv...

Heller uskyldig som å drikke melk/kanel, mye hvitløk, sexen til riksen og fødepizza :)))

skal prøve kanel og melk nå. .er ii uke 37 er ikke farlig da vel??? oxo kjøper jeg sånne bringebær kapsler i morgen.. men hvis melk og kanel smaker dritt kan jeg skylle ned med vann da??? el hjelper det ikke da?? kan gi besskjed om det fungerer jeg hehe

Hvor mange skal en ta for dag egentlig? å er det 1 pr gang eller skal en ta alle i en gang?

Litt nedtur at de ikke fører til kjappere modning, men bare kraftige kynnere, for det har jeg fra før :P

Men kynnere har vel lite med fødsel å gjøre som jeg har forstått det. De kommer vel når de kommer disse småtassene våre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...