Gå til innhold

Kreativ oppgave tild ere, heeeeelt utenom tema:)

Anbefalte innlegg

Skal arrangere juletrefest i bhg og jeg skal lage innbydelsen...

Hadde vært morsomt med en innbydelse litt utenom det vanlige, derfor trenger jeg deres hjelp. F.eks en innbydelse som er skrevet av nissen eller no..

Praktisk info:

Dato, kl.slett, sted

Alle tar med mat og drikke(egen) til et langbord

Koster 50,- pr. fam

Ellers står dere fritt!!!

Kom igjen, jeg kårer den beste som får... en god klem:)

Fortsetter under...

Ho ho ho alle små og store.

Nissen her som skriver ett brev til dere!

ja, som dere sikkert alle vet er det jo jul snart da, så da

tenkte jeg at jeg skulle holde en liten juletrefest for dere.

Tenkte vi skulle holde det i barnehagen deres, ettersom det er så fullt hjemme hos meg med gaver til alle snille barn. Kanskje det til og med er noen til dere der!

Det som passer best for meg Nissen, er fredag den 24 november, kl 17.30. Passer det dere? Å ettersom nissemor har så mye å gjøre frem mot jul har hun ikke tid til å hjelpe meg med å lage mat.Så hvis dere vil være snill å gjøre nissen glad, så tar dere med mat som vi setter på ett langbord og drikke til dere selv.

Å for at jeg skal få litt penger til å kjøpe/lage enda flere julegaver er det fint om dere betaler kr 50 per familie.

Håper dere har tid til å komme på min juletrefest for dere.

Stor nisseklem fra Nissen!

Til alle små nissejenter og nissegutter i ______ barnehage.

Jeg vil gjerne treffe dere litt før jul, så jeg kan få se dere og høre litt om hva dere ønsker dere. Siden jeg har det veldig travelt med å lage julegaver for tiden, så har jeg ikke tid til å lage mat til dere. Derfor må dere si til Mamma og Pappa at de må ta med mat og drikke som vi kan kose oss med. Maten setter vi på en langbord slik at alle kan få smake litt på alt. Jeg trenger også litt ekstra penger til å kjøpr utstyr ti å lage julegavene derfor må dere også ta med 50 kroner til meg. Barnehagetantene passer på pengene for meg, så bare gi dem til dem.

Håper dere kan ta med Mamma, Pappa og søsken og komme til _____ Barnehage ____dag ___ /___ 2006 kl______

PS. Si fra til barnehagetantene om du kan komme så sier de ifra til meg :-)

Stooor klem fra julenissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...