Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hvor mye vann drikker deres babyer? Min er snart 7 mnd og drikker noen slurker vann til middagen. Er det for lite for en på 7 mnd?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Vet ikke helt hva som er for lite. Hva får hun av mat ellers da ? mm eller mme ? Gutten min får 3 måltider med fast føde og han drikker vann til alle måltider. Han får også vann i mellom måltider når han er tørst. Drikker vel 100-150 ml vann i døgnet. Får mme til 2 andre måltider.
snull Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Mi drikker vann til 3 måltider(grøt og middagsglass), men hun drikker ikke mer enn tilsammen 50-70ml . Får mm ca 6-8 ganger i døgnet i tillegg da..
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 min på 7mnd drikker heller ikke mer enn noen få slurker til middagen. Hun synes ikke det er noe godt. Tror jeg skal begynne å gi henne vann litt oftere, så hun forhåpentligvis begynner å like det. Det er nok ikke noen "krise" at de får lite vann så lenge de får i seg væske på annen måte (mm/mme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå