Gå til innhold

ble serriøst alle foreldrene deres glade da de fikk vite at dere ble gravid?(18 år eller yngre)

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine foreldre og svigerforeldre ble veldig glade ja...

Men kan mye skyldes at jeg har vert gravid to ganger før, og at de fikk "sjokket" da... Nå var de jo klar over at dete var noe vi ønsket, så fikk nok forberedt det litt på den måten..

Regner med at foreldre som ikke tar det så veldig bra ofte reagerer som de gjør fordi det kommer så brått på...

Kjipt, men slik er det ofte..

Hun tar det nok bedre etter hvert skal du se :)

Hun kommer nok over det skal du se :) Hun kommer nok til å glede seg over et barnebarn uansett når den tid kommer. Jeg skjønner at hun har fått seg et sjokk, men kanskje hun bare er redd for om du er voksen nok til å klare det? Da blir det opp til deg og bevise det... LYKKE TIL!

Annonse

Joda er ikke sikkert nei:) Men jeg sa til henne at jeg har testa og svarene, og hun skjønte jo resten:)

Jeg sa ikke til henne at"mamma, jeg er gravid" Jeg sa

"Mamma, jeg vet dette er noe du har grua deg til men jeg tror jeg er gravid" så fortalte jeg det med testene og tegn.

det har vært et strev må jeg innrømme..

Men nå har jeg et to etasjes hus og betaler mine regninger med mine egne penger.. er 17 år, så jeg går fortsatt skole:)

så jeg er litt stolt av det jeghar klart..

fra nesten ingenting til alt:)

Mine oreldre og svigerforeldre ble glade:) Mamma sa "Åh? Vel.. Vi hadde ikke forventa dette akkuratt nå, men det er jo koselig! Har jo ikke babyer her og utstyr har vi masse av!" (Søstera mi fikk sin andre for to år siden, så hun har to og broren min har to.) Det har alltid vært små barn hos oss siden mine to brødre som er tvillinger kom. Etter det så har det gått to år til min yngste bror og to ås til min eldste nevø osv. Svigermor fikk litt sjokk, men ble kjempeglad:) Det ble svigerfar også:9 Så vi har mye støtte fra alle kanter!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...