Gå til innhold

Noen som er gravid med pcos? Hva skjer med kroppen etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg har PCO og har født et barn. Før jeg ble gravid så hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, etter p pille slutt. Nå, et år etter fødselen - er jeg blitt mye bedre. Jeg har får EL og mensen, men har fryktelige lange sykluser. MEN i forhold til hvordan jeg var før graviditetn, så er jeg jo veldig mye bedre!

Hei!

Jeg har pcos og fikk tvillinger etter pergotime behandling. Gynekologen min sa at ofte blir man enten bedre eller verre av pcos etter en graviditet. I mitt tilfelle har jeg blitt betydelig verre, en venninne ble mye bedre og fikk nesten regelmessig mens og el til og med!

Stor klem

jeg ante ikke at jeg hadde noe problemer i det hele tatt før etter jeg fikk guttungen. kan ha noe med at jeg gikk på p piller helt frem til jeg ble gravid. etter jeg fikk guttungen ble jeg stadig oftere plaget med sterke smerter nederst i magen, uregelmessig mens og mye kviser. etter 1 år ble jeg lagt inn pga forhøyet crp, der fant de ved en tilfeldighet at jeg hadde "perlekjeder", jeg har mellom 6-8 cyster på hver side. så jeg ble verre etter svangerskapet. nå har ikke jeg noen klar diagnose, har fått 3 forskjellige av 3 leger, pcos, helt normal og pco preg. uansett så retter det seg opp ved å bruke p pillene feminil, og jeg hadde ingen problemer med dette før jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...