♥Tiny Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Hun har den siste uka dratt i tærne for harde livet, men ikke kommet i nærheten av munnen. På stellebordet idag klarte hun endelig å stappe de tærne inn i munnen hehe.. festlig syn forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe, ja Amandus gjorde det her for et par uker siden:-) Var et utrolig morsomt syn ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 wow, hvor gamle er deres barn da? Det kan jo være nesten en mnd forskjell på dem og min. Min er født 30.juli, og har ikke funnet noe interesse for beina og tærne sine. Ser bare på hendene. hm... Jaja, gleder meg til det også kommer. De lærer jo så fort i denne alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Samme skjedde her idag:) Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Så nydelig æ! Junior har ikke vist tegn til det enda, men det kan jo ha noe å gjøre med at han er litt rund også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Karsten har ikke funnet tærne sine enda... Men han er på vei nedover, han har kommet til knærne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 Hihi. Det har Lukas også. Har begynt å studere tærne sine veldig. Syns nok at de er rare. Øynebrynene går opp og ned i ett sett (hmm... hva er dette da?) Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 25. november 2006 #8 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg skrev tidligere her at min ikke hadde lagt merke til beina sine ennå, men det var kanskje en grunn til det. Var hos kiropraktor med han (fysioterapeut henviste) og han hadde en kraftig låsning mellom skulderbladene og en kraftig i bekkenet. Så nå klarer jeg å bøye beina hans opp til ansiktet hans. Før heiste jeg hele han når beina kom opp. Bøyde ikke ryggen. Nå er han mye mykere. Stakkars gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå