Gå til innhold

Rier, rier og rier.......men fortsatt ingen bebis.....fysjameg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg nå 42timer med rier.....er det muuulig?!

Var på klinikken noen timer inatt, men ble sendt hjem pga kun 1cm åpning og siden det fortsatt var veldig tidlig i latensfasen....

Så venter nå på aktiv fødsel....vonde rier men......skal det ikke snart skje noe mer?

Noen andre som har hatt det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!!! Var innlagt hele mandag med rier. Jordmora mente jeg var i fødsel, men de stoppet opp. Har to cm åpning og det er helt modent. Riene har vært uregelmessige siden da......kan gå 4 min mellom, for så å gå 45 min...... Forfærdelig psykisk tungt å gå sånn synes jeg:(

Skrevet

ja....usj..det er veldig slitsomt å gå sånn....er helt gåen til tider, sover jo ikke akkurat godt heller..så det et vanskelig å samle krefter..

Var ikke helt forberedt på en sååå lang åpningsfase....

Får håpe ventetiden snart er over for oss begge =0)

Skrevet

Vet hvordan det er, gitt... holdt på i 5 døgn før bebyen kom... helt tom for krefter da jeg kom på sykehuset....

Skrevet

huff....5 døgn ja....skjønner godt at det ikke var mange krefter igjen hos deg da....men når du først kom inn på klinikken, gikk det fort da eller?

Skrevet

Jeg fikk registrert rier 6 dager før hun kom. De var vonde og kom med ca 10 min mellomrom. Hadde noen opphold på ett par timer som jeg utnyttet til soving. Disse riene lå på ca 130 på ctg. Slikgikk jeg i 6 dager. De ville ikke sette i gang da det var lenge til termin. 21 dager. Så kom hun 15 dager før termin med haste ks pga komplikasjoner (som IKKE hadde noe med riene å gjøre da) hehe

Men maserier er skikkelig slitsomt i hvertfall. All min sympati går til deg!!!!

Skrevet

Men kjære venn, skjer det ikke noe enda? Det må være grusomt slitsomt... Bare si i fra hvis du trenger noe da!!

Sender deg masse krefter og varme klemmer...

Skrevet

æsj da det hørtes ikke no sælig gøy ut...

Skrevet

Hei vennen....

Nei, dette er slitsomt......har ikke skjedd så mye forandring..bare at riene er enda vondere og varer nå lenger.....forferdlig slitsomt, får ikke sovt noe særlig heller, da det er bare verre å ligge....så nettene er helt ille...huff..

Skal på kontroll imorgentidlig da....så da håper jeg virkelig det skjer noe, få litt starthjelp.....orker ikke gå som dette særlig lenger nå....

Går det bra med deg da? var det idag du var på kontr?

Goklem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...