Gå til innhold

er tilbake...


mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei

 

etter å ha vært borte, fraværende i mange dager( er i praksis) er jeg endelig til ake til dere igjen. godt:)har savnet alle i samme situasjon. vet ikke om noen har lest om at jeg hadde magesmerter på fredag, følte meg litt rar. men d var nok ingen spotan abbort, er i fin form i gjen, trengte ltt avslapping så kom d seg.ingen blødinger heller:) er i uke 9 nå..og håper spirA SITTER forstatt støpt inni meg.:)hvordan går det med formen jenter, dere gjør en super jobb:)?

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake;-) Formen er bra, ikke trøtt, ikke kvalm, overskudd til de grader, pupper som vokser( yes) Livet er herlig akkurat nå! Er i 7 uke, så har jo lenge igjen! skal til første kontroll 19 Desember alt for lenge te;-(

 

Stå på i praksis perioden og husk på å slappe av og nyte tiden akkurat nå. Av erfaring hvet jeg det går alt for fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tok feil av deg og ei som kaller seg monicken

 

sorry

 

nesten samme navn...går litt i surr.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen tilbake! lurte på hvor det hadde blitt av deg:)

 

Litt magesmerter på til innimellom, livmora di skal jo strekke seg masse og all ting. spira di har det nok fint skal du se:)

 

Men du, jeg spurte deg en gang men fikk ikke noe svar.. hvor er du fra, sånn egentlig?

Du må jo ikke svare om du er forsiktig med informasjon om deg selv osv:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...