Gå til innhold

Har mamma rett???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere flinke spådamer :)

Lurer på om dere kan se om moren min har sanndrømt..

Moren min pleier å drømme hver gang en i familien blir gravid.

I sommer drømte hun igjen, og da lurer jeg om noen av dere kan se hvem det er som blir gravid...

Det står mellom 3 personer

Jeg er født 14.10.74

min søster 13.05.70

og mn niese 02.07.89

Hvis dere ser graviditet, kan dere se når det skjer?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

det å drøm om andre ergravid har ikke noe med det å gjør..så det at din mor har drømt dette og det at noen har vøre gravid er bare en tilfeldighet.

en person som drømmer at den selv er gravid er mest sansynelig det.

det morne din drømte forteller at Ideer er unnfanget, bare tiden vil si om de blir virkelighetsgjort.

dette kan også være en ønske oppfyllende drøm.

klem

Skrevet

Heeei

I min drømmtydningsbok står det, at hvis en person drømmer om graviditet, så er enten den personen selv gravid, eller noen nære denne personen.

dvs jeg tror IKKE din mor er gravid ;)

men jeg føler en graviditet på både deg og din søster.. nærliggende på deg føles det.

Skrevet

unskyl at jeg spør,men hva slags drømmtyderbok har du???..jeg har tolket drømmer i mange år,og det er første gang jeg hører dette.....

etter det jeg har lært så er det vist du drømmer om at du er gravid så kan du va det..men vist du drømmer at andre er gravis så betyr det noe helt annet.....

jeg sier ikke at du tar feil..bare interesant....hav heter boken???

Skrevet

Den blå og tykk, står drømmetydninger på den.. nå står den ulent til pga at jeg har en gammel sofa foran bokhyllen.. men jo det står ak det jeg sa. Har vel lest ak det avsnittet maange ganger.. :)

Og det stemmer faktisk med mine beregninger.. jeg har drømt sånt flere ganger, og venninder popper frem med mage, ene gangen meg selv ;)) sanndrømt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...