Mamma til to tette Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Føler meg litt overhysterisk, men er i uke 23 og har de siste 3 ukene vært vant til ganske mye aktivitet i magen på kveldene. Nå har det denne uken vært ganske stille der inne. Har kjent spark om morgenen og sent på kvelden når jeg har lagt meg. Synes det var så koselig å kjenne små spark hele kvelden og merker jeg bekymrer meg mye nå. Har mistet to ganger tidligere så er kanskje ekstra overfølsom, men disse sparkene ga meg hver dag tegn på at det gikk bra. Er minskende spark normalt? Sambo sier jeg skal slappe av og at baby sikkert har gangsperr av å sparke så mye, ikke et tekstbok svar men han prøver nå ,.)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 jeg er i uke 19, varierer veldig hvor mye bebisen beveger seg. jeg har kjennt masse bevegelse siden uke 15, så begynner å se et mønster...husker det var slik forrige graviditet også. Så lenge du kjenner liv hver dag ville jeg ikke vært bekymret hvis jeg var deg.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Kanskje han har snudd litt på seg? Så du ikke kjenner det så godt... At du kjenner noe er jo bare bra!
Mamma til to tette Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 Takk for svar! Og må vel bare innrømme at hormoner tok overhånd for nå er jeg helt rolig igjen. Har kjent herlige spark og lest meg opp til at man skal faktisk ikke kjenne det daglig før om noen uker...Merker at når jeg har hatt stressende dager på jobben og vondt i magen grunnet fordøyelse så øker hysteriet...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Så bra! Jeg blir også litt nervøs når det går en stund siden sist han sparket. Er vel morsinstinktet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå