Gå til innhold

Dere som er ferdug med nattavvenning - hvor mange netter tok det for dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holde på å venne av jenta vår med mat om natten... Dere som har gjort dette - hvor mange netter brukte dere ? Bare lurer :-) Vi starter på natt nummer 3 i dag og har et håp om at det blir siste før hun sover rundt av seg selv...Så langt har det faktisk gått bedre enn forventet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er jenta deres?

jeg tenkte å ta nattavenning når hun er 8 måneder

Skrevet

Hun er 6 mnd.HS anbefalte meg å starte nattavvenning nå. Hun spiser 2 grøtmåltider om dagen + at jeg ammer 4 ganger. Dessuten så har hun vært mye mer opplagt disse to siste dagene når hun ikke har fått mat om natten, så jeg tror hun var klar :-) Hun våkner en gang om natten og da er det faren som går inn å trøster/gir smokk.

Skrevet

ok, ja jeg ser frem til å starte på det selv.. Jeg våkner opp 3-4 ganger for å amme om natten.. Det er slitsomt!! NÅr legges jenta di om kvelden?

Jeg fikk anbefalt 6 måneder også, men da hadde ikke jenta mi startet å spise fast føde ennå, så da hadde jeg ikke hjerte til det.

Skrevet

Hei. Her tok det kun 1 natt, så han var tydeligvis veldig klar for det. Han sover også mye bedre etter at vi kuttet nattmaten. : )

Håper det blir bedre for dere i natt da og at gullet sover godt hele natta : )

Skrevet

Her tok det 2 netter. Gikk egentlig mye bedre enn jeg hadde trodd :)

Skrevet

Hun legger seg mellom 7 og halvåtte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...