Mammatiltojenter*V&J Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Vi holde på å venne av jenta vår med mat om natten... Dere som har gjort dette - hvor mange netter brukte dere ? Bare lurer :-) Vi starter på natt nummer 3 i dag og har et håp om at det blir siste før hun sover rundt av seg selv...Så langt har det faktisk gått bedre enn forventet!
Chruo Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 hvor gammel er jenta deres? jeg tenkte å ta nattavenning når hun er 8 måneder
Mammatiltojenter*V&J Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Hun er 6 mnd.HS anbefalte meg å starte nattavvenning nå. Hun spiser 2 grøtmåltider om dagen + at jeg ammer 4 ganger. Dessuten så har hun vært mye mer opplagt disse to siste dagene når hun ikke har fått mat om natten, så jeg tror hun var klar :-) Hun våkner en gang om natten og da er det faren som går inn å trøster/gir smokk.
Chruo Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 ok, ja jeg ser frem til å starte på det selv.. Jeg våkner opp 3-4 ganger for å amme om natten.. Det er slitsomt!! NÅr legges jenta di om kvelden? Jeg fikk anbefalt 6 måneder også, men da hadde ikke jenta mi startet å spise fast føde ennå, så da hadde jeg ikke hjerte til det.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hei. Her tok det kun 1 natt, så han var tydeligvis veldig klar for det. Han sover også mye bedre etter at vi kuttet nattmaten. : ) Håper det blir bedre for dere i natt da og at gullet sover godt hele natta : )
Gjest Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Her tok det 2 netter. Gikk egentlig mye bedre enn jeg hadde trodd
Mammatiltojenter*V&J Skrevet 22. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2006 Hun legger seg mellom 7 og halvåtte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå