Gå til innhold

vet ikke om jeg tørr å holde meg til UL terminen..

Anbefalte innlegg

har som de fleste her inne fått en UL termin...men den stemmer jo egentlig ikke...ikke i forhold til "sengevalsen".

å det er jo "bare" 4 dager mellom 8 desember og 12 desember...

så jeg tror kanskje jeg blir å forandre litt på "min side", så nedtellingen blir til 8 desember...

å hvis jeg ikke føder før etter 8 desember,så er det jo fint..for da stemmer jo 12 desember....

men jeg vill heller holde meg til 8.desember i "tilfelle"... så er det litt lettere å planlegge små ting...

fødte også noen dager for tidlig sist gang.

jeg er vel bare VELDIG utålmodig :)

kanskje litt panisk også...

Fortsetter under...

hie hei .. har tenkt på det samme jeg oxo.. min ul termin stemmer ikke i forhold til unnfangelses dato.. og den er jeg 100% sikker på:)hehe og skal jeg følge den datoen har jeg termin 10 desember... UL termin sier 17.. så kansje jeg forandrer litt jeg oxo.. hehe.. men mens termin sier oxo at jeg har termin 10 desember og da stemmer unfangelses datoen oxo.. hehe

husk at terminen har egentlig bare mest å si for når de vil sette deg i gang o.l...to uker over eller tre uker over..du føder jo neppe på termin, og kanskje ikke en gang i nærheten av den en gang...så terminen er jo "bare et tall/en dato"

Skjønner at du blir utålmodig:-)

Jeg vet også når unnfangelsesdatoen var, men tror jeg forholder meg til ul-datoen... Min termin er 5. des, ul-terminen 10. des, men rompetrolla kan jo leve noen dager inni der før befruktninga skjer, så da er d mulig 10. ikke er helt på jordet likevel. Blir heller positivt overraska over at hun kommer før forventa termin:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...