Gå til innhold

Neste DIB-treff i Oslo...


-carina-

Anbefalte innlegg

Hei Tiina og Cogm! Takk for koselig treff i dag! :o)

 

Vi snakket så vidt om neste DIB-treff i Oslo. Lurte på om kanskje skal treffes annenhver onsdag i stedet for hver onsdag? Ett par onsdager nå har vi vært litt færre folk, det er kanskje mange som har sitt eget å tusle med også. Men disse treffene våre er jo så koselige, så jeg har ikke lyst til å slutte med dem! :o)

 

Hva synes dere andre juli-mammaer i Oslo?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må vi ha det på onsdager?

passer det ikke med noen andre dager for andre?

vil gjerne bli med,men onsdag passer dårlig!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Jeg hadde det kjempe koselig i dag, grudde meg litt siden det var første gang, men det gikk jo kjempe fint.

Føler meg litt teit siden jeg ikke kan ha det hjemme hos meg,

men det passer litt dårlig med jobbingen til kjærsten Men han skal sikkert ut å reise litt med jobben etter jul, eller noe så da kan jo jeg å ha det :)

Håper det er litt flere bebiser neste gang da, tor snuppa mi synes det var gøy med andre som var på hennes størrelse..........

Ho sov hele veien hjem, å sover nå og så jeg tror ho lader opp til natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kjempekoselig at du kom en tur! :o)

Gjør ingenting at vi ikke kan være hos deg, det er bare kjempefint at du er ærlig og sier at det ikke passer... Vi går jo gjerne på kafe også... Synes bare det er praktisk å møtes hjemme hos hverandre, da kan de små "krype" litt på gulvet også.

 

Gikk buss-turen greit? Ja, det gjorde det vel sikkert siden hun sov hele veien! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være med andre dager enn onsdag også, jeg! Vi bare startet med onsdag, så da har vi vel fortsatt av "gammel vane"... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gjerne med andre dager enn onsdager, synes aldri onsdagene passer lenger, og vil så gjerne være med. Hva med neste tirsdag eller torsdag hjemme hos meg? Noen som vil bli med? Har kun møtt Mariann og Amandus på lenge, hadde vært koselig å sett deres andre sine babyer og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ble dere bare 3stk denne gangen! Jeg fikk ikke til å komme, ble for tungvindt å komme seg dit med vogna, også skulle jeg til mamma etterpå som hadde bursdag! Er jo det som er litt teit når jeg ikke har bil da! Jeg vil nå også fortsette med disse treffen! Synes det er veldig koselig:-) for meg passer alle dager utenom tirsdager (da har jeg barselgruppe og trilletreff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bor dere alle i Oslo?

vet ikke hvor noen bor jg..hehe

bare å bestemme en dag,kan alle bortsett fra onsdag.

tordag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag passer veldig dårlig for meg, men alle andre dager er bra !

Koselig å møtes på kafe inni mellom også, synes Onkel Donald er et bra sted :=)

 

Jeg kommer gjerne til Hilde M tirsdag til uken dersom det passer !!

 

Ha en kjempe fin helg alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdager passer dessverre litt dårlig for min del. Har treff med barselgruppa fra helsestasjonen den dagen, fikk de seks andre jentene til å forandre fra onsdag til tirsdag siden jeg skulle treffe dere DIB-jenter på onsdager...

 

Jeg er ledig mandag, onsdag, torsdag og fredag. Fredag er vel uaktuell også, mange som bruker dagen til å "gjøre klart før helgen"...

 

Hva med mandags-treff, da?

Leste gjennom svarene deres, ser ikke at noen av dere skriver at dere er opptatt på mandager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe mandager er litt dumt for meg for da har kjærsten "fri" så da vil jo gjerne han være sammen med snuppa,men jeg får nok låne ho noen timer , håper jeg da!!

Ellers er det samme hvilken dag for meg å sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne også tenke meg å gå tur :)

Om det ikke blir til uken (da skal vi visst til Hilde M.) så kan vi jo ha det tilgode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Kanskje vi skal prøve på onsdag likevel? Virket nesten som det var den dagen det passet best for de fleste? Kan møtes hos meg i 11 tiden hvis noen vil det? Mandag skal jeg på babykino, så da passer det litt dårlig.

Bare send meg en mail [email protected] hvis noen lurer på veien? Vi bor på Holmlia enda, flytter til Køfta i ferbruar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne komme til deg på onsdag, mener jeg har beskrivelsen du sendte fra sist :=)

Gleder meg til å se dere alle sammen !

 

Grattis med ny bolig da, blir spennende å høre om det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Sender deg en mail, jeg, så kan du jo sende meg veibeskrivelsen...

 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kommer eller ikke. Mannen min har ferie denne uka her, skal bruke uka til å pusse opp kjøkken.... (Gleder meg!! Ikke til å pusse opp, men til å bli ferdig!!!) :o)

Mulig vi får hjelp, mulig vi må gjøre det selv, jeg må nesten bare se litt ann til onsdag. Også mulig mannen min må ha bilen, og det er bittelitt langt for å ta kollektivt... :o)

 

Men hadde vært utrolig koselig å ta en tur, så jeg skal se om jeg får fikset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...