Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Var i dusjen i sted, vasket meg med sånn intim vask, og onanerte litt(!)...så begynte det plutselig å svi skikkelig...det ble værre og værre... Forsøkte å se med et speil og det var litt rødt innenfor de ytterste kjønnsleppene. Det svir i tillegg noe sykt når jeg går på do nå. Jeg barberte meg nedentil i går...kan det ha noe med det å gjøre?? Noen som har hatt / har det slik?? Hva kan det være som gjør dette...sånn helt plutselig??
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 tror nok dette har med babrberinga di i går vennen... ikke noe å være flau for ..noen slike intimsåper kan faktisk gi utslett også når huden er veldig følsom .som når man er gravid og når man har babert seg..++ at du skerv at du hadde onanert dette kan også framkalle litt rødhet og sårhet der ned e.. bare ta de med ro kutt ut såpe i underlivet 2-3 dager og ikke bruk undertøy om natter ...smør deg gjerne med litt sink salve der nede før du sover... så skal det nok bli bra..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Takk for svar... =) Skal følge rådene dine jeg. Håper det går over snart... Hadde gledet meg til mannen kommer hjem til helgen. Blir det ikke bedre blir det lite hopping i høyet kan man si=)
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 smør deg i dag i morgen med sink og skift til salve det er også sånn for babyer står ved sinksalven i hyllene den salven vil ikke vises når du smører og det kan gå fint med litt høyhopping hihihi... smør deg da også etter samleie for å forhindre at det blir sårt igjen fungere dette ..lover deg.. men hus å vaske deg godt med varmt vann før du smører salve på nytt..(ikke gin hardt ,bruk gjerne en fin duk til underlivet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå