Gå til innhold

Au...vondt i skrittet...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i dusjen i sted, vasket meg med sånn intim vask, og onanerte litt(!)...så begynte det plutselig å svi skikkelig...det ble værre og værre... Forsøkte å se med et speil og det var litt rødt innenfor de ytterste kjønnsleppene. Det svir i tillegg noe sykt når jeg går på do nå. Jeg barberte meg nedentil i går...kan det ha noe med det å gjøre?? Noen som har hatt / har det slik?? Hva kan det være som gjør dette...sånn helt plutselig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok dette har med babrberinga di i går vennen...

ikke noe å være flau for ..noen slike intimsåper kan faktisk gi utslett også når huden er veldig følsom .som når man er gravid og når man har babert seg..++ at du skerv at du hadde onanert dette kan også framkalle litt rødhet og sårhet der ned e.. bare ta de med ro kutt ut såpe i underlivet 2-3 dager og ikke bruk undertøy om natter ...smør deg gjerne med litt sink salve der nede før du sover...

så skal det nok bli bra..

Skrevet

Takk for svar... =)

Skal følge rådene dine jeg. Håper det går over snart...

Hadde gledet meg til mannen kommer hjem til helgen. Blir det ikke bedre blir det lite hopping i høyet kan man si=)

Skrevet

smør deg i dag i morgen med sink og skift til salve det er også sånn for babyer står ved sinksalven i hyllene den salven vil ikke vises når du smører og det kan gå fint med litt høyhopping hihihi...

smør deg da også etter samleie for å forhindre at det blir sårt igjen fungere dette ..lover deg.. men hus å vaske deg godt med varmt vann før du smører salve på nytt..(ikke gin hardt ,bruk gjerne en fin duk til underlivet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...