Gå til innhold

Endelig har jeg kommet meg over hit, etter laang tid på prøverfronten.


Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!

 

Dette blir mitt første innlegg her på 1.tri, og håper det blir flere. Etter over 2,5 års prøving satt den i boks. Kan nesten ikke tro det er sant engang. Det er litt surrealistisk for meg enda. Håper bare spiren klorer seg fast og blir der i ni mnd...

 

Sukk... Er ikke livet herlig.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann der satt den ja:-)

 

Er og blitt gravid med prøverør,var så heldig at det klaffet etter 2egginnsetning, fikk da satt inn 2stk frosne embryo:-) så det skal bli veldig spennende på ultralyden 30/11...er nå i min 7uke, det er supert med mer enn 1, siden dette er noe av det tøffeste jeg har vært med på, skikkelig hormonbombe gitt, går enda på progynova og progestan kapsler, har veldig kort syklus(21 dg)startet denne kuren før 2 egginnsetning, siden slimmhinnen ikke fårr nok tid på seg til og bli tykk nok, skal heldigvis slutte i uke 8, å det skal bli sååå godt, tror jeg har mer enn nok med mine egne hormoner...

 

Hvor langt på vei er du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!!

Gratulerer masse etter lang tids prøving!!!!!

Velkommen hit :-D

Flyttet over hit søndag som var, så er også fersk her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse! :-)

 

Er ny herinne i dag jeg også! :-)

 

Håper vi kan gratulere

hverandre med baby om 9 mnd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere!! Er ikke mer enn 4+3 el 4+4, så det er rimelig nyoppdaget. Regnet termin til 01.08.2007.. Håper bare jeg ikke spontanaborterer. Det er den store skrekken nå. Har dere meldt dere inn i terminklubbene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer så mye!! Så gøy at det klaffet til slutt!! Jeg prøvde også en stund (men ikke mer enn nærmere et år) og jeg er fortsatt bare lykkelig lykkelig lykkelig.. (pluss jeg er ikke kvalm ennå, det hjelper jo). Håper du får det kjekt her inne hos oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...