Gå til innhold

Jeg ringte just til sjefen for å fortelle jeg er syk og ikke kan komme i morgen, så svare han: Ja, du får kose deg..


Gjest MMJ

Anbefalte innlegg

Jeg er helt skutt, er lemster, fryser, vondt i halsen og hodet... Jeg er i 7 svangerskapsuke og er helt skutt....

 

Nå ble jeg så lei meg... han vet jo jeg er gravid siden jeg MÅTTE fortelle det siden jeg har en sånn hard jobb og måtte fritaes for noe av det....

 

Vet det er lite folk på jobb, men det kan jo ikke jeg noe for... :(

Helt vondt i magen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke tenk på det, du kan jo ikke noe for att du er syk...bruk heller energien din på deg selv å bli bedre heller..

god bedring:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! så frekk han er! Man KOSER seg ikke når man er syk heller da.. Snakk om undervurdering! Nei du får bare blåse i det, og ta vare på deg selv;) Sjefen din gjør jo ikke det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv og den lille!

 

Prøv å slappe av, du er jo syk. Ikke bry deg om den ufølsome sjefen!

 

Klem og god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... jeg sitte her og griner... Klarer ikke slutte, dette ble for mye for meg rett og slett. Først er man sliten og trøtt pga graviditet, så blir jeg syk og så skal jeg bli behandla på denne måten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig dum sjef! Synes synd på deg, dette trengte du sikkert ikke. Går selv og har ekkel følelse pga at jeg er sykemeldt, vet at noen av kollegaene mine stiller spørsmål ved om det er nødvendig. Håper du får slappet av litt likevel, lykke til og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Husk også at dette kan ha vært en typisk "høflighetsfrase" som ikke nødvendigvis betyr noe som helst. Innimellom sier ihvertfall jeg ting på autopilot som høres rart ut for andre...! Uten å egentlig mere noe mer om det! Tenk på det ihvertfall. Ihvertfall hvis han normalt er en grei sjef...!

 

Om han virkelig mener "kos deg" så er han så dum at han ikke fortjener at du kaster bort en kalori på å bekymre deg....!

 

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...