Gå til innhold

VRÆÆLL!! Gravid etter 2,5 års prøving (samme som på slitere)

Anbefalte innlegg

Gratulerer så utrolig mye! :) Det fortjente du virkelig. Vet hvor slitsomt det er med å prøve - prøve uten hell. Jeg kjenner at det til tider tynger veldig på og ikke klare å bli gravid, men håper selvsagt at det skal bli positivt snart.... Håpe, håpe. Lykke til med svangerskapet! :)

Fortsetter under...

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltid ekstra koselig når noen som har slitt lenge får det til ;)

Det er jo helt fantastisk! Slike gode nyheter gir "guts" til å fortsette prøvinga. Kos deg skikkelig nå, nyt hver eneste dag framover!

Klem

Annonse

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))

Gratulerer så masse,for en fantastisk nyhet! Enda en sliter inn på 1.tri! Ønsker deg hjertelig velkommen inn til oss,nå er det snart din tur til å klage over kvalme,trøtthet og det som værre er,hi-hi! Sa til meg selv at om jeg en gang i verden skulle være så heldig å bli gravid(jeg slet også),så skulle jeg aaaaaldri klage over noe! Vel..... Hadde ikke trodd at man skulle bli SÅ dårlig,så jeg har visst klaga litt i det stille jeg også! Nå er det DIN tur! ;-)

Kjempeglad på dine vegne!

*KLEM*

Annonse

November er bare SÅ måneden for å få to blå! heheh

Masse gratulerer, det er like kos hver gang noen får det til, spesielt dere som har ventet så lenge. Det er så godt å se at det er håp selv om det ikke klaffer sånn med en gang og at 12+ pp ikke nødvendigvis betyr at man må over på kunstig befruktning.

Kose deg masse med lilletrollet!

Klemmen fra meg

Tusen takk for alle deres varme tanker og ord. Det gjør meg veldig rørt at dere skriver det dere gjør. Dette er et bevis på at dere ikke må gi opp å prøve. Vi var nesten igang med kunstig befruktning, men slapp heldigvis. Det som er merkelig er at vi kun hadde sex en gang i forkant av den fruktbare perioden. Jeg var så og si 100% sikker på at det ikke kunne være mulig å bli gravid denne mnd. Som sagt besvimte jeg nesten da krysset på testen lyste mot meg.. En helt fantastisk følelse!! Håper dere tar med dere flyttelasset og kommer over til 1.trimester veldig snart!!!

Og forresten.... Jeg er allerede småkvalm og trøtt.. Men hva gjør vel det??? Jeg skal bli mamma!!

Kyss og klem

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!! Det er den beste følelse i hele verden. Opplevde det samme som deg i sommer. Ble gravid etter mange år uten prevensjon, men mistet i uke 11. Og det var helt forferdelig. Men det er viktig at du ikke tenker for mye på det men nyter hver eneste dag. Husk at uansett hvor mye du bekymrer deg så kan du ikke gjøre noe fra eller til. Er fosteret levedyktig så sitter det.

Nyt magen og dagene:-)

Gurimeg så herlig:)) Vi også prøver og prøver, men fikk mens i går. Hvis jeg er så heldig å bli gravid, kommer sikkert jeg også til å tenke på spontanabort, synes jo det er så skummelt :(( Men LYKKE TIL VIDERE, OG HÅPER DU FÅR ET HERLIG SVANGERSKAP :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...