lillebolla -høygravid- Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Er 12+2, og har sterke smerter i korsryggen, og "ilinger"nedover fot, kan dette være symptomer på bekkenløsning, og kan bl komme så tidlig i svangerskapet?? Var hos lege i forige uke pga dette, men han utelukket bl momentant når han hørte hvor kort jeg var kommet i svangerskapet, uten så mye som å undersøke meg!!? Han sa det bare måtte være muskelsmerter, noe jeg er overbevisst at det ikke er...
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Bekkenløsning kan komme tidlig ja. Det du beskriver minner ikke meg om bekkenløsning, men om isjas. Mange gravide opplever problemer med det. Et eller annet trykker mot isjasnerven.
lillebolla -høygravid- Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Mulig d ja, er ikke så inne på slike ting.. Hadde så å si ingen plager med førstemann. Men når jeg står og går mye så får jeg et skikkelig press i "underlivet", kjennes nesten ut som om alt bare skal "dette ut" enkelte ganger....
iren30 Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hei du kan få bekkenløsning helt fra du er 8 uker og det høres ut som du er på vei og få det...
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 akurat sånn har jeg det om dagen. Er 12+3 i dag, og har hatt det sånn en ukes tid. Tror jeg skal bite det i meg litt til jeg, men jeg har misstenkt bl. *krysse fingre for at det er noe annat forbigående*
Xenaen Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 hadde bekkenløsning ved forrige svangerskap og det arta seg slik. Kontakt lege og få behandling hos fysio!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå