lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg er ganske så hoven eller full av vann i baina, men den ene foten er mye større enn den andre og i tillegg så presser det litt i den. Akkurat som om den skal sprenges. Er dette normalt? På forhånd takk for alle svar.
Beatej80 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Tror det er normalt ja.. Har mye vann i kroppen selv... ganske plagsomt, men ikke lenge igjen nå... Men hjelper å ha beina høyt (når det lar seg gjøre) og å bruke støttestrømper, fås kjøpt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg synes du skal kontakte legen din dersom den ene foten er mye tykkere enn den andre og den i tillegg er smertefull. for sikkerhets skyld..
nutri Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Har du prøvd støttestrømper? det har hjulpet meg mot hovne bein. Går og står mye i jobben. Er plagene veldig store, som det høres ut som, burde du kontakte lege ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå