G.I.H Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hei Hei... Har du tid til å sjå på meg? Eg og min mann lurar på om me nokonsinne klarer å få eit barn til ilag, har no vært igjennom 5 SA, og me håpar så inderlig at me skal få eit barn til ilag før me drar inn årene. Kan du sjå om det går i oppfyllelse, og eventuelt kortid eg blir gravid og ka kjønn? Eg er født 02.09.1963 Min mann LBH er født 12.03.1964 Håper at du svarer fort, då neg er utrulig spent... På førehand takk...
G.I.H Skrevet 22. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2006 Hei igjen... Eg dytter denne opp litt eg, i håp om at du får tid til meg...
G.I.H Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 Eg dytter enda ein gong eg, tolmodige meg :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Hei! Vet du har spurt etter meg før, men har det travelt pr tiden, så er ikke innom hver dag, nei... Men.. Får flere barn rundt dere, men klarer ikke å ense noe heelt lite nurk, dessverre. Det betyr IKKE at du ikke vil bli gravid!! Ønsker deg lykke til, skal uansett krysse fingre og tær for deg:0) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå