Gå til innhold

Bare for å få klaga litt.... ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det heter lysken ja? :)

hvor ligger du i syklusen da?

kjeder meg jeg også :/

er så lei av å vente! dagene går jo så sakte! jeg venter bare på å få teste!! :)

å så sitter jeg og inbiller meg symptomer ;p

har IKM den 29 om en uke, men lurer på om jeg kommer til å sprekke på søndag :P

det kan jo vere at den kan bli positiv vist noe har skjedd?

*håpe*håpe*

Nei, ikke jeg heller :)

Fikk en sånn dårlig følelse istad jeg, så ble jeg litt lei meg, da vetu, så bestillte jeg masse eggløsningstester+graviditetstester..

Hehe, rart hvordan det er, men det hjalp litt på humøret =)

Annonse

hehe nei mente den siden man har el;):)men de gangene jeg har vært på ul har de vist meg spiren og den har logge på den siden det har stikt på en måte...vist du skjønner, er litt dårlig til å forklare..hehe;):)

Det er tre dager siden jeg skulle hatt mens.. Men testet istad, og jeg er veeeldig usikker, men går nok for neg. og prøver igjen om noen dager kanskje er jeg heldig =)

Jeg vet , dagene går sakte og jeg teller symptomer som kan ha noe å si =) Gjør ikke akkurat at tiden går fortere det!!

=)

Annonse

på meg så kjennes det ut som en hard ballong inni der når jeg kjenner med hånden...

eller en kompakt tjukk pølse...??

jeg tror d er livmoren jeg kjenner altså...

whææ..nå begynte d å stikke der etter jeg presset..

Sånn hadde jeg det sist mnd - før jeg tok en positiv test;o) Men har stort sett alltid hatt det sånn etter el - men kjente det mer nedover i lysken forrige mnd - akkurat som voksesmerter og vonde, men annerledes mensesmerter - livmoren som vokser og strekker seg. Lykke til med testingen - er jo et bra tegn om du ikke pleier å kjenne dette til vanlig da;o)

Så moro å høre :-) Tok en test istad, men den syntes jeg heller var neg... Kunne skimte en strek, men den var fryktelig svak.. Så får teste igjen senere, med morgenurin.. Hadde jo vært på do ca 100 ganger før jeg tok testen.. Ler.. Har nok ingenting å si det, men.

Det liksom presser, men bare på venstre side. Er det normalt å bare få på den ene siden??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...