Sunshine:0) Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 På mandag var jeg inne på ullevål siden jeg trodde jeg hadde lekki fostervann..... Hadde to cm åpning og er ekstremt moden sa over legen. Jeg hadde kraftige mens smerter hele søndag,mandag og tirsdag...å nå er de bare plutselig borte!!!! Han trodde det var lite sannsynlig at jeg ville gå noe mer enn et par dager men nå føler jeg jo ingen ting......akkurat som at alt bare stoppet opp!!?!!? Bebisen er ikke så aktiv som den pleier å vere heller....skjenner den jo inni mellom men ikke sånn aktiv den pleier å være...... Beskymrer meg kanskje for mye? Noen som vil hjelpe meg? Skal jeg ringe føden å høre med de? Er liksom så teit siden jeg var der på mandag.....
Beatej80 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Ikke vet jeg (er førstegangsfødende), men det er kanskje bedre å ta kontakt med føden en gang for mye enn en gang for lite kanskje? Kan jo ringe og snakke med en jordmor slik at du slepper å bekymre deg kanskje?
Crazy mama Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg var til kontroll hos jordmor i går, og fikk samme beskjed som du. Veldig morden og 2 cm åpning. Hodet godt festet. Jordmor sa at jeg sannsynligvis ikke kommer til å gå overtid, jeg har termin på søndag. Hadde menssmerter i hele går og i natt, men i dag er de borte. Ikke ett snev av fødselstegn en gang, lite kynnere og ikke tegninger. Når jeg vet jeg er så moden blir jeg nesten fristet til å ta lakserolje, men får holde meg unna da det er slik advart mot det. Men alle sier at er du moden og klar for fødsel, ja så virker denne oljen garantert iløpet av få timer. Men som sagt... Angående babyens aktivitet så sa jordmor til meg å i går at det er vanlig at den avtar i aktivitet nå på slutten. Jeg hadde nemlig ett par dager med mindre aktivitet, men i dag er det bånn gass igjen. Er du i tvil, så må du ringe føden, de syns ikke det er rart hvis du gjør det. Følg magefølelsen, det er det vi får beskjed om. Det er ikke teit, for all del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå