lille-snupp Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Heia alle sammen!! Åssen har det blitt med den gjengen som begynte med mandagstreff på jekta? Er oppmøtet fortsatt like strålende? Fikk bare surra meg ivei første gangen jeg, og så har det liksom kræsja med andre ting senere... Blir det nytt treff te mandag igjen? Har for en gangs skyld ikke lagt andre planer:)
Eliise Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg var med første gangen, og sist gang! Første var det jo knall bra oppmøte på, 19 babier eller hva det var=) Hørte det var vel 10 stk andre gangen... Og sist gang var vi 4 stk =P Var kjempe trivelig det å da... Blir kanskje vanskelig for alle å bli med hver gang... Men hadde vert kos å møtes i ny og ne =)
lille-snupp Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 oj, 4 stykk faktisk!!! var ikke stort! får håpe det blir treff til uka så skal i hvertfall jeg stille;D Dytte dette til toppen igjen da, sånn at flere ser:)
Ny spire i magen.. Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hallo:) Vi var på første treff og treffet på mandag. Litt dårlig oppmøte, men koselig det altså=) Satse på å komme på neste treff også. Syns det er veldig koselig med treff, bare ikke alltid like lett å få ting til å "klaffe"
Krokanrullen Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hei:-) Var også på første og andre treffet. Jeg og ialleall 4 andre var oppttatt nå på mandag, men stiller opp til uken! Er jo så trivelig å møte andre i samme situasjon.;-)
Sukkerjenta 06 Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Hei hei.. Var på første og andre treffet, skal prøve å komme på mandag igjen:-)
sprudle79 Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Vi kunne ikke komme sist pga dåpen til mini, men kommer igjen på mandag! Håper vi kan fortsette å ha fast mandagstreff- det er jo kjempekoselig!
lille-snupp Skrevet 23. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2006 Æsj, nå har vi visst planer fremover likevel... Snuppa legges inn på unn i morra pga hoftene sine, så blir der i tre uker... etter jul, ja da er vi hvertfall med!!!!!!!
sprudle79 Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Det var trasig å høre om lillejenta... Håper hun slipper gips så lenge da... Utrolig dårlig at de ikke fant ut av det tidligere! Vel, det kommer ikke som noen overaskelse- synes legesjekken på UNN gikk litt vel faderlig fort for seg når de sjekka lillemann i alle fall... Lykke til i alle fall, og håper dere er fit for fight så snart som mulig:)
Milj@ Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Heia. Jeg og skravlebøtta mi (les: Mats) skal også prøve å komme på mandag, gikk dessverre skeis sist mandag Koselig med sånne treff synes vi
Ny spire i magen.. Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Hei Lille snupp!! Håper også at dere slipper gips!! Hvorfor har dem ikke funne noe ut før nå? Oppdaget dere det selv? Spør fordi mi pie har dem oppdaget at ho har en valk for mye på det ene låret, vi hva på UNN og tok UL og røngten, der fant dem ut at den ene hofta var senere utviklet enn den andre. skal på ny sjekk i des., er så redd dem skal oppdage for sent at det er noe galt:(
sara&prinsen Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 heisann dokker! æ å han jonas kommer å på mandag om vi greie....glemte det helt av forrige gang:p får eksamen utlevert på mandag, så må se det litt ann:) men vi syns det e veldi koseli me treffan, va på første å andre:)!
sprudle79 Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Heisann! Ikke rare oppmøtet på Tromsø-jentene denne gangen... Fant faktisk ingen på le Cafe, så jeg og lillegutt følte oss litt ensom gitt:( Men fikk i alle fall shoppa stort da:). Men hva sier dere: er det noe vi kunne gjort annerledes slik at flere møter opp? Endre sted, tidspunkt eller noe sånt? Jeg tenker at siden så mange møtte første gang så er det fler enn meg som har lyst til å treffe andre på formiddagen. Kom gjerne med forslag hvis dere har noen tanker om dette!
Krokanrullen Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 Hei Sprudle79! Uff, hvor trasig at du dukket opp alene!:-( Jeg skulle komme, men noe kom i veien i siste liten, så klarte dessverre ikke møte opp i dag!:-( Tror nok det enda er mange som vil møte andre i samme situasjon, men det virker som at mange er opptatt for tiden. Mulig at det kan passe bedre på feks Nerstranda på cafeen der (noe som var oppe til debatt da vi diskuterte disse treffene for en 5-6 uker siden) for en del av oss? Selv må jeg ta to busser for å komme meg til polarsentret (ikke at det setter en stopper for at jeg møter opp altså, men litt kronglete) Har du har email adr, kan jeg sende mail, så kan vi jo iallefall vite om den andre kommer på treffene dersom vi avtaler oss imellom! (jeg troooor jeg vet hvem du er!) ;-) har du en liten (men ganske stor) søt gutt på rundt 4 mnd?
Ny spire i magen.. Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 Hallo tromsø jenter! Vi skulle egentlig komme på treff i dag, men rakk ikke til Tromsø før i kveld. Jeg og tulla mi syns det er kjempe koselig med treff, men akkurat i disse dager rekker ikke tiden til. Håper i allefall at disse treffene fortsetter, syns det er et bra tiltak=) Håper hvis dere finner et møtested som passer dere bedre,at dere sier i fra.. Vi skal stadig prøve å komme
Milj@ Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 Hei. D va da trasig at d ikje va nån andre enn ei som kunne komme..æ hadde store planer om å komme, men hele familien har logge med spysjuka i hælga Neste mandag skal æ komme mæ avgårde, e jo så koselig på treffan
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #19 Skrevet 28. november 2006 Håper uansett d blir nytt treff neste mandag vi vil gjerne komme da. Har vært bortreist!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #20 Skrevet 28. november 2006 Dytter denne! Ser at noen har foreslått å bytte cafe, hadde kanskje vært verd å prøve?
sara&prinsen Skrevet 28. november 2006 #21 Skrevet 28. november 2006 hei jenter! æ å han jonas vil gjerne at treffan ska fortsette:) fikk utlevert eksamen på mandag, så kom oss ikke dit da, men etter eksamen e over så blir vi me:) det e jo så triveli!
sprudle79 Skrevet 30. november 2006 #23 Skrevet 30. november 2006 Heisann! Har vært uten nett i dagesvis, og må vente i alle fall en uke til før vi får nytt- krise! Så bra at det fortsatt er mange som vil være med! Så at det er satt opp nytt treff på mandag, det blir koselig! Kryddret: Du vet nok hvem jeg er:) Har dessverre bare mailadresse med fullt navn, og vil ikke legge det ut her, men jeg kommer i alle fall på mandag, så da kan vi utveksle adresser. Godt å ha noen å alliere seg med:) Ses!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 30. november 2006 #24 Skrevet 30. november 2006 heisann og hoppsann:) vi har vært borte i 2 uker, men nu på mandag kommer vi helt sikkert:) det va nu æ som la ut det treffet. har ikke sedd den her tråden og fådd me mæ at nån kanskje vil møtes på en anna kafe?? jaja.. vi kan jo kanskje snakkes om det på mandag. æ kommer værtfall da:)) glææde mæ!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå