Gå til innhold

67-modell med termin i juni:-)

Mirte

Anbefalte innlegg

Fyller 39 i januar så jeg må nesten si at jeg er 67-68 modell. Har 3 barn fra før. Hadde egentlig tenkt å gi meg etter at jeg fikk jenta men det kom et uventet svangerskap ifjor med på følgende MA i 14. uke. Savnet har vært stort men det var vanskelig å bestemme seg helt etter den traumatiske opplevelsen. For noen dager siden ringte legen for å spørre om jeg kunne være gravid. TIl dette svarte jeg jo, men jeg hadde jo mensen den dagen jeg var hos deg og tok blodprøver. På den annen siden oppførte seg denne mensen noe annerledes. I dag var jeg hos gynekologen som konstaterte liv. Han kunne også se at det hadde vært to stykker. Jeg har veldig blandede følelser om alt dette og tørr i hvert fall ikke glede meg ennå.

Legen sa at det den ene ble borte ikke hadde noe betydning for svangerskapet. Noen som har opplevd noe lignende?

Har forøvrig termin i begynnelsen av august, noe senere enn de fleste av dere her. Jeg skal også til Wergeland i begynnelse av januar.

Fortsetter under...

Jeg må nok melde meg ut av "juniklubben". Hadde time til tidlig ultralyd på torsdag, og de fant ingen hjerteaktivitet. Ble innlagt og de satt i gang en smertefull medisinsk abort. Syns det var helt horribelt at de ikke kunne ta en kirurgisk abort slik at jeg slapp den forferdelige opplevelsen. De gjorde det fordi abortgrensen er 12 uker og de målte det døde fosteret til å være 12+3. Så jeg fikk noen medikamenter og lå deretter i 9 timer med smerter og ventet på at kroppen skulle støte ut det døde fosteret.

Har også nå fått komplikasjoner med infeksjon, og har det ikke så greit akkurat nå... Vet ikke om jeg kommer til å prøve igjen, blir 41 i januar, så kanskje "toget har gått?"

Men jeg ønsker alle andre junidamer lykke til! Og håper alt står bra til med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...