Gå til innhold

Magetøbbel i svangerskapet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som sliter med magen i svangerskapet. Så jeg er ikke alene...

Jeg har begynt med noe som heter Lepicol. Legger ved link til sidene deres. De har masse reklame her på BIM-sidene også. www.ecoline.no

-Snakket med en sykepleier som anbefaler dette på det varmeste.

Det er rett og slett loppefrø og fiber, som man kan ta litt av hver dag, sammen med maten. Finnes i kapsler, og pulverform. Jeg bruker pulver, og blander 2 te-skjeer med litt yoghurt og så spiser jeg maten min etterpå.. Man kan blande det med vann, eller andre drikker som man liker, og det har ingen effekt på produktet, så lenge man tar litt hver dag..

Det skal visst også være bra for de som sliter med halsbrann også.. Det er jo fantastisk..

- Og jeg har overhodet ikke noe problemer med tarmen min nå, og det smaker ikke vondt heller! Svisker får jeg frysninger av bare ved tanken... - og jeg tåler både sterk mat og appelsinjuice..

- Lykke til da jenter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er veldig plaget med luftsmerter, vet ikke om det er normalt nå eller hva, men det er veldig vondt iallefall....

Skrevet

Da synes jeg du skal prøve Lepicol. Det kan kjøpes i apotek, Bandagist, helsekost og på www.ecoline.no

Luftsmerter er heller ikke unormalt å ha i svangerskapet. Noen har til og med problemer med å holde igjen en promp. så de fiser på de merkeligste tidspunkt. Spesielt når de bøyer seg ned etc. He he he..

Du bør bruke det en ukes tid, for å merke effekten skikkelig, det virker ikke som avføringsmidler..

Skrevet

Så flott at du skriver om akkurat dette; for jeg har hatt vondt i magen de siste dagene. Men er det helt sikkert at Lepicol kan trygt brukes av gravide?

Skrevet

Det er helt trygt å bruke for gravide. Inneholder ingenting annet enn probiotika bakterier, og loppefrø.

Om du er i tvil kan du snakke med dem på nettsidene. jeg var også usikker, men jeg fikk bekreftet av en sykepleier at hun anbefalte dette masse til gravide som var innom med magetrøbbel..

Jeg er veldig fornøyd, og jeg slipper å grue meg til å gå på do.. og det er en deilig følelse...

Skrevet

beklager detaljer her,

men hjelper det mot hard eller løs mage?

Skrevet

Begge deler.. Tro det eller ei.

det er nemlig loppefrø og det som skjer når det kommer i magen er at det sveller opp og lager en slags gele, som legger seg rundt avføringen. Og det hjelper avføringen til å skli lettere gjennom tarmen, og ut igjen..

Beklager detaljene.. Men.. enkelt fortalt så er det sånn det funker,

Sykepleieren sa også at de anbefalte dette til små-barn som har problemer med avføringen, og også til folk med utlagt tarm. De har ofte problem med for løs avføring, for de tåler så lite mat.

Jeg for min del bruker det til alt, og til og med når jeg baker brød har jeg det oppi deigen. Da får jeg tilført det til kroppen i flere former.

Og probiotika er bra for å regulere tarmfloraen.. det samme som er i Biola.

Skrevet

Fikk blad i i posten i dag, reklame.. Står at det koster 139,- for en boks på 180 gram. Det er på tilbud., Jeg kjøpte min for 160,- og den har vart i ca 2 mnd nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...