Kæmma og trultene Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jenta mi er forkjøla til de grader - nesa har rent i hele dag, hun hoster og er slapp,pjusk og kontaktsyk =) Men tenker på dette med når hun skal legge seg - rommet vårt er ganske kjølig for vinduet har stått oppe hele dagen. Kan hun sove der, eller bør hun sove på stua der det er varmere? Hun har sånn nattpose jeg evt kan bruke, men hun blir så kald oå hodet og hendene.....noen som kan tipse? Det er snart leggetid....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hun har nok bare godt av god, frisk luft når hun skal sove. Og hvis du tar igjen vinduet ved leggetid vil hun vel ikke bli for kald? Har du ullpysj, er jo det supert, da! God bedring til lillemor!
Kæmma og trultene Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Ja, jeg gjorde det jeg. Tok igjen vinduet asså =) Så nå ligger hun i senga mi med den varmeste pysjen ogsin egen dyna så det ikke blir for varmt. Så kan jeg flytte henne ovver i hennes seng når hun sover ordentlig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå