Gå til innhold

Elli-karamelli!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake! Har vært kidnappet av en stor man som lignet mistenkelig på Till Linderman (hvis det sier deg noe hihi) han e rdigg i hvertfall! Så jeg har kost meg masse..... Han tok meg med på en øy i KAribien og skjemte meg skikkelig bort! Du skulle vært med vettu! Paraply drinker og massasje hver dag!

Åssen ha du hatt det mens jeg har vært borte da?

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

O'hoy,kjære langveisfarer ;-D

Velkommen tilbake til virkeligheten! Eller nei,vi driter i det,mye gøyere i tyggegummibobla vår!:-)

Vet ikke hvem han fyren er,men har iallfall fått med meg at ei rik tante fra det O store amrika(har du sett "svidd neger"?) har forbarma seg over deg,hi-hi! Jeg også vil ha rik tante!!!!!!! Særlig nå i julegave-sesongen! Har heldigvis ikke så mange å kjøpe til! Snille tante da,kjempekos at du skal ned å besøke henne snart!:-) Tipper gubben er en smule misunnelig,he-he! du får sende han på alpinferie i påska som trøst da!

Er litt smått bekymret om dagen,synes kvalmen har blitt så mye svakere,merker den bare litt om mårran og om jeg ikke har fått spist tidsnok....:-( Var liksom litt betryggende å ha den der,så vet en iallfall at det er som det skal,eller? næ,får la være å bekymre meg,det tjener ikke til noe godt uansett! Det som skjer,det skjer!

Hi-hi,oppdaga akkurat at mannen min har forsynt seg grovt av Gravid-vitaminene mine! Normalt sett er det jeg som lager frokost til han og legger frem det han skal ha av kosttilskudd,men i det siste har jeg vært dårlig og orker ikke gå ut av senga før han er ute av døra,og da har han vært "flink" å forsynt seg selv med vitaminer og sånn:-) Ja ja,og han som ikke skal ha folat og jern og sånn!(han har for mye jern i kroppen og må tappe blod innimellom) Dust:-)))

Du hvem var han fyren du snakka om,han svenske(eller no sånt!?) ? En rocker? Har jeg sovet i timen,kanskje? Hmm....

Ellers da,åssen blir det med jobbsøkinga?

ÆÆÆÆÆSJ,rakk akkurat ikke slå av tv2 før hu gåsa Pia Haraldsen dukka opp på skjermen,iuuuuu! Avskyr det mennesket!

Action-fylt morgen her,altså...

Puss och kram :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7197425
Del på andre sider

Jo takk takk!

Jeg synes vi kan dra ut på et eventyr jeg, drit i den latterlige virkeligheten! Den er ikke noe kul uansett :o)

Till Linderman er front vokalisten i Rammstein :o) Hmmmm..... SLURP!

Ja hu tante har visst det... HAr aldri helt skjønt hvorfor hu har lagt sin elsk på meg, men fikk vel svar her om dagen? Jeg er eneste jenta i familien bortsett fra min lesbiske kusine som er over 40år eller ei på 13! Men de har ikke samme kontakten som oss tror jeg? Så er hu fadderen min, har vel noe å si det også kanskje?

Svidde negere? har jeg ikke sett.... Men har lest hvite niggere hehe!

Kvalmen kommer og går snuppa, ikke tenk på det du :o) Avhenger av blodsukker, dagsform osv.... Hehe synes jeg ser gubben din *FLIRER* KAn han ikke lese eller? Tihi! Ups! Lurt å vite hva man tar da kanskje?

Eh... svensk rocker? Har jeg glemt???

Jobbsøkingen har det gått litt dritt med i det siste! Jeg har shoppet, shoppet og shoppet de siste dagene :o) Mye kulere det da!Hva har du drevet med de siste dag

ene da?

Vet du jeg blir helt drit kvalm når jeg ser henne jeg! Hu er skikkelig grise ekkel! Så ekkelt å høre på henne når hu prater!!!!!!!!!!!!!!!!

Den hunde utstillingen var for alle typer hunder ;o) Gleder meg skikkelig til å se !

Når skal dere overta huset?

Å nå kommer skal vi danse :o)

Puss och kram!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7219734
Del på andre sider

Annonse

Åh,der er du jo! Satt bizzi med å skrive innlegg på andre sida,så fikk ikke leta i arkivet etter deg(tror denna har havna litt bak i boka her inne)

Åssen har helga vært da? forelska deg i mange søte små vofser,eller? :-)

Mye gøyere å shoppe og se på hundevalper enn å søke jobb,så skjønner godt prioriteringa di,he-he!

Den "svenske rockeren" var Till Linderman,ante ikke helt hvem du snakka om,men nå vet jeg jo at det er han i Rammstein! Har ikke studert han,så kan ikke samtykke eller motsi deg der,får bare ta deg på ditt ord om at han er slafse-verdig,ha-ha;-D

Har hatt nok ei sløv helg, jeg. TV og film,litt godis,pizza og en lang søndagstur ute i varmen(fy faen,det var +12 grader ute igår!,det skal ikke være sånn! Vil ha snø,mørke og kulde!)

Ser ut for at været idag skal være ok,så får vel benytte anledninga og helt ok form til å gå ut i formiddag,etter mine faste tv-programmer da,he-he! Trøtt som fy,enda jeg har sovet masse i helga!

Har endelig knødd meg til å ringe legekontoret,så nå skal jeg på første kontroll neste onsdag,er vel 10+1 da,eller no sånt.(dersom den ikke er død da,hva vet vel jeg! får vel se om magen begynner å vokse etterhvert,hittils har jeg ikke sett eller kjent noen hard liten kul der nederst,men det er vel litt tidlig sikkert...Orker ikke ta tidlig UL,blir bare stressa av sånt!)

Hva har du på programmet idag da? Noe som skal shoppes,kanskje? Tenkte sette igang med julegavene,kanskje,men er litt blank på idèer, jeg... vet ikke hva jeg sjøl ønsker meg engang. eller jo,en Boxer-tispe selvsagt,men det får jeg ikke!(ikke enda,men etterhvert så!)

Du må se "svidd neger",det er en syk syk film! Liker litt sære norske,svenske og danske filmer, jeg. du må også se Himmelfall, og De grønne slagtere,kjempestas! :-) Rare småsjuke folk er gøy!(som elling og kjell-Bjarne,hi-hi!)

Så dumt at susann tapte på Skal vi danse,syns hu var så flink som har klart å bli "dame" etter å ha vært tøff håndballspiller-chick!

Puss och kram!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7246805
Del på andre sider

Oki, skjønner! Skrev den vel på fredags ettermiddag, så regnet med at jeg måtte komme inn å gi den et lite dytt her i dag :o)

Vet du at jeg ville egentlig ikke ha hund i utgangspunktet, fordi jeg fikk litt nok av den hunden vi hadde når jeg var 18! Helt ubrukelig oppdragelse på den (dårlig jobb av min mor og stefar). Ødela hunde gleden min i 12 år etter faktisk, helt utrolig! Mwn aå beg T å snakke om å bytte ut dreveren vår, fordi den ikke var bra nok på jakt osv! var mer vilje enn evner i den kan man si hehe! Å jeg fikk litt små panikk og tenkte: Her gjelder det å være smart!!! Bladde meg frem på internett etter en hunde side! Å knotet meg frem til å finne en hun vi kan bruke til kos/familie/jakt og brukshund! Jeg vil ha en liten og pen hund! Å da er det ikke mange å velge mellom hihi! Står igjen med en liten Dachs da vettu! Så beg jeg å se litt etter det! Å nå er jeg solgt!!!!!!!!!!!!!! Sa det til gubben i går attte jeg glatt kunne byttet USA turen for en valp altså! Ble helt satt ut av alle de flotte valpene i går! Det var så mye flott! Masse boxere og kule hunder der! Du skulle vært der vettu.

Han er ikke svensk, men tysk :o) Bandet er jaffal tysk! Mulig han er svensk? Hmmm dette må jeg finne ut av!

Jeg satt aleine her på fredag, mens T var ute med jobben. Så på skal vi danse og spiste digg hehe! Lørdag var vi på Borath og Mc donald, litt av en middag gitt hehe! Men fy som jeg lo av den lavpanne humoren i filmen! Ble dritt flau et par ganger jeg! Ali G er stein gæren!

I går var det utstilling fra 9 til 16! Ble veldig trøtt jeg!

Har allt vært ute å ruslet tur i det fine været jeg... Gikk bort til bhg meg gullet i dag! Deilig med litt frisk luft. Ellers får jeg besøk av Minst fra DIB.

Uff, snuppa du får ikke lov til å si sånn! Det skal gå bra for deg denne gangen skjønner du! Forstår det md tidlig UL, gjør ikke noe godt akkurat! Blir bare unødig stress!

Æsj, jeg møtte en gammel klasse kompis og dama på utstillingen i går! Å hu var gravid, med termin samtidig som jeg skulle hatt! 9 februar! Hu hadde 13 da, men så jo hvor stor magen var osv.... SNUFS!

Her skal det ikke shoppes i dag vet jeg! Får vel sjekke om sykepengene har kommet?

Oki, skal notere det bak øret at det er filmer som bør sees!

Synes du det var dumt? Jeg ble kjempe glad for at unge lovende Herr Ødegård vant jeg da! Synes han har vært drit flink!!!!!!! Dess er jeg litt misunnelig på vaskebrettet til Susann!!!

Puss och kram!

Ps: Hunde utstilling i Letohallen 17-18 februar! Boerklubben som arangerer, så det er sikkert masse boxere er!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7247090
Del på andre sider

Nei,han Linderman er sikkert tysk,men siden du bare sa navnet trodde jeg det var en svenske,har ikke hørt det navnet før, jeg! (derav svansk rocker,he-he)

Var det Boxere der?! ÅÅÅÅÅÅ,skulle vært der, ja! *dunke seg i hodet!*

skjønner godt at du blir gira på vovve,det er jo det mest fantastiske i hele verden,MÅ jo bare bli glad av små søte valper!:-)

Har gubben gitt grønt lys for en sånn du vil ha da,eller diskuteres det heftig?! For meg er det bare boxer som teller,og jeg SKAL ha 2! får lov til å ha 3 hunder,men mannen min vil velge tredje hunden da,og da blir det sikkert en labrador,for det har han hatt før! Iallfall vil han ha en han kan ha med på jakt og sånn,og det egner ikke gode gamle sviskertryne seg til!(min lille gutt,altså!)

Mac'ern er jo finfin middag det da,er det ikke?!? Hi-hi! Hadde flamenco-pizza,vi,den var dødsgod! Er flere filmer på kino for tida jeg vil se,både Kalde føtter,James Bond,Jackass og kanskje Borat! ender vel å ikke se en eneste en!

Så kjipt med hun gravide dama da:-( skjønner godt åssen du følte det! Dama til en kompis av K fødte på min forrige termin,kjempestas!(var nylig å besøkte de for første gang,den lille jenta er 9 mnd nå,men det føltes helt fint,for følte meg gravid ded helga,og heldigvis hadde jeg rett!)

håper det snart ordner seg for dere også,det har dere virkelig fortjent! Har du kommet igang med utrednigen,eller fått svar på hva som ble galt nå sist gang?

Han danse-fyren var jo flinkest da,det skal han ha! Bare heia på susann fordi hun var idolet mitt da jeg spilte håndball!

hmmm,kanskje vi må på utstilling..... Har aldri vært på det,har liksom ikke interesse av sånt,men det er gøy med masse hunder da! Men ville ikke stilt ut min egen,selv om han hadde gjort rent bord der,he-he!(vi hadde vel blitt fratatt premiene pga slossing,han er litt av en tøffing,ser du! snill som et lam ellers,men kommer det en hanhund,da er helvette løs!)

Har du kommet igang med julehandlinga du da?

kramar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7247374
Del på andre sider

Oki, trodde du hadde googlet han eller noe, å kommet frem til at han var svensk hihi!

Ja det var masse boxere der! Den ene var så utrolig vakker! En liten grå og hvit valp, som lekte kjempe masse med en liten gutt på ca 5år! Fikk nesten litt lyst på den selve jeg :o)

JA han har gitt grønt lys :o) Vi må bare finne en med gode jakt gener! Vi har til og med funnet navn til den! Hanhund = Rammstein Hubikkje= Nightwish ! Var ikke det kult eller?

Så kult at du kan få ha 2 da :o) Labrador er også veldig søte hunder! Men fikk litt sansen for sånn Berner sennen hund jeg da! De var utrolig søte!

Ja jøss, Mcèrn er bra vøtt! Digger å spise mat som du bare kan rape ut, så er du like sulten hehe!

Vi har faktisk vært mer på kino i løpet av 1 år nå, enn det jeg har vært de 10 siste åra før det ! det er ikke så aller værst vel? Har sett The Grunch, Phantom of the opera, Exorsist the beginning, Da Vinci koden, Kalde føtter Borath, Pusur, Cars, Miami Vice, Den med Jennifer Aniston (husker ikke hva den heter) Å flere andre filmer! Helt utrolig til meg å være!

Ja uff, fikk et stikk inni magen da altså. Samtidig maser venninen min på meg, hu vil jeg skal komme å se babyen hennes, men det har jeg egentlig ikke lyst til! VRÆÆÆL!!! Er noe annet når man går gravid, merket nok det du da vettu! Da er liksom alt greit :o)

Jeg håper det snart ordner seg jeg også. Men har vel ikke helt trua på at det skal det? Er vel derfor jeg vil ha den valpen :o) Har ikke sagt det til T jeg, men det er derfor, jeg vet det! Ikke fåttt noe svar eller tilbakemeldinger på de prøvene enda. Kan ta utrolig lang tid har jeg hørt.

Ja rart med de gamle idolene... Har du sett på Gyllenda tider? Fikk skikkelig Flashback i går når jeg så Al Corly hihi!

Bare å stille det vettu! Kan du ikke gi han en valium før du drar da hehe! Jeg fikk helt sjokk i går, for det var ca 2-300 hunder der! Å utrolig lite bjeffing og mas!

Jepp jeg er ferdig med 7-8 presanger jeg :o) Deilig! Men har utrolig mange å kjøpe til så det er vel som å pisse i havet!

Klemmer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7248970
Del på andre sider

*smelt smelt* Må nok ut på hundeshopping snart,hi-hi!

Så kule navn dere har funnet til vofsen,hi-hi! blir den han eller hun? Jeg liker egentlig gutter best,men de er noe skarpere enn tispene,sloss ofte,så er litt pes å hele tida måtte passe på om det kommer andre hunder! Samt at en tispe er litt lettere å få has på,siden de er noe mykere i kantene,prøver seg ikke like mye som gutta!

Ikke spist på MC på ei stund,har ikke frista så veldig,annet en nuggets,og da er de bedre på Esso-om the run,faktisk! Nam! Men nå har jeg jo begynt på frukt og grønt-diett,slutt med drittmat,kan ikke putte sånt i seg når man skal gi næring til den lille,samt at jeg ikke har lyst å bli større en høyst nødvendig under dissa månedene. skal jo føde midt i bikinisesongen jo! *huff*

Hadde ikke heller hatt så lyst til å se den babyen,man føler seg bare blæh,og fryktelig misunnelig! Dersom jeg ikke hadde testa positivt samme dag,så hadde jeg gått i dyp depresjon da mannen min fortalte at dama til jaktkompisen var gravid med nr.4!!!!!!!!!! Fy faen! Tror atpåtil hun lurte han,for han ville bare ha de 3,så hun har nok triksa litt så vidt jeg forsto! De ar 3 gutter,så ville egentlig vært gøy om det ble enda en,ha-ha!(hun håper selvsagt på jente!) Er visst litt ondskapsfull nå,men er så urettferdig at noen bare kan planlegge en graviditet så iskaldt at man tar sjansen på å ikke hoppe av i svingen èn dag(eller hva de dreiv med),så sitter den! Ja ja,dem om det! Ler litt av at de nå må bytte en helt normal 5-seters bil med en grusom minibuss av typen VW Carvelle,hi-hi!:-) skal ADRI ha mer enn det er plass til i et baksete! :-)

Trøsta meg masse med hund jeg også,det er godt å ha noen å dulle med og være ubegrensa glad i! (nå har du jo vetle,men han er jo stor gutt nå!)

Gøy å se de falne helter, ja,som på gyldna tider. Har desverre bare fått med meg et program eller to,glemmer at det programmet går:-(

nå er det det derre masprogrammet med hu Rachael Ray på TVN,helt forferdelig støy-nivå på den dama,roper og gaper hele tida,blir helt svett i øra,men det er ikke så mye annet poå tv akkurat nå,og kan ikke gå ut før håret har tørka!(ja jeg vet, jeg har store utfordringer om dagene,lever et hardt liv!)

Lillegutt hadde nok fått hjertestopp av stress på utstilling,så tror han får holde seg hjemme med den andre gamle røya!(hun på 14,5!) hun kommer sikkert til å daue på nyttårsaften,hun er livredd for raketter!

Lillegutt synes det er litt mer festlig,men han har tissa på seg et par ganger av skrekkblanda fryd når vi har sendt opp raketter hjemme og han har hjulpet til!

så dyktig du er som har kjøpt gaver! Har ikke så mange å kjøpe til,så burde vel strengt tatt vært ferdig nå!

Klem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7249682
Del på andre sider

Annonse

Ja, fy søren, det er så mange vakre hunder, se bare på denne lille vakre tassen her!

http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=8877323&reference=3/887/732/3_1212337118.jpg&adheading=Napolitansk+mastiff-valper&sid=15aGCsij3G037162&pos=39&adTypeId=67

Hihi skikkelig stilig synes jeg!

T ringte nettopp, han hadde møtt ei gammel dame på gaten, med en liten Dachs, så stoppet han henne og tok bilder av hunden hihi! Så nå bestemte vi oss for å spare penger og kjøpe den til våren!

Ja jeg synes de navna var litt tøffe! Vi elsker jo både Rammstein og Nightwish begge to, så det passer jo fint!

Vi ville ha hanhund først, men nettopp av de grunnenne du nevnte over her, så tror jeg det blir tispe? Men er visst vanskelig å få tak i ?

Hmmm må innrømme at jeg faktisk digger Mc feast burgeren jeg da flaut, men sant! Nå får du den md halv grovt brød også( som om det hjelper en jævla dritt hehe)

Nuggets er også godt. Vetle er glad i det.

Frukt og grønt diett! Hørtes veldig godt ut! Men vet av erfaring at jeg blir dritt lei etter en veeeeeeldig kort stund hehe.

Er det ikke typisk, at noen popper ut unger fortere enn andre får skiftet truser? Har også ei venninne som har 5 unger hehe! Men kan ikke si jeg er så veldig misunnelig på henne heller, slitsomt da! Har nok med å holde styr på mitt eget hodet om dagen hehe. Å du har helt rett det er begrenset med kule biler til en så stor familie :oD

Ja jeg har jo gogutten min og kose med... Også mannen min da! Er godt det....

Vi benker oss foran tv når de kommer, digger å se på de gamle idolene mine! Husker så godt Limhal jeg åååå dån! Liker ikke Rachelray jeg heller! hu er så masete at det er mere enn hva jeg tåler skal jeg si deg! Så virker det som dde sosiale antennene hennes går innover noen ganger? Hu blir som den slitsomme jenta i klassen, som febrilsk prøvde å være bestekompisen din liksom... Dytter og hyler, ler og avbryter! Uff av meg!

Du får putte propper i øra på bikkja, eller kjøpe sånn som du får til hestene på travbanen... ørehetter hihi! Da ser de smarte ut vettu! Æsj, det er ikke bare lett å være vofse på nyttårsaften vil jeg tro?

Jeg er ikke dyktig, men har ikke noe valg!! Hvor mye pleier du å kjøpe for til familie og venner? Av en eller annen grunn har pengesummene minket i stedenfor å gå oppover? Skjønner ikke det? det virker så bakvendt....

Klemme på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7250267
Del på andre sider

Det er ikke lov å legge ut en sånn link!!!!!!!!!!!!! Det er en sånn jeg har lyst på! Og en fransk mastiff/bordeux dog og selvsagt Boxer Boxer Boxer! Naboen har en bordeux dog,han heter Preben og er verden slappeste fyr! SÅÅÅÅÅ søt! (ligner litt på napolitansk,bare rødbrun og flatere fjes!) Desverre er vel ikke helsa demmes så mye å skryte av,så tror man kjøper seg mye sorg og høye veterinærregninger,er vel det som har stoppa meg + at gubben nekter,pga av samme årsak! Men de er verdens godeste da!

Så kult at dere skal få hundebebis til våren,kjempekos! skikkelig misunnelig nå!(tror ærlig talt jeg ønsker meg hund mer enn unge,synd å si det! *huff*) Bare å lete opp rette oppdretter og bestille en tispe,sett dere på liste tidlig,det lønner seg! Godt å kunne gå med hunden løs uten å måtte kikke seg nervøst rundt omkring etter andre hunder,så tispe er nok smart! Det er det eneste jeg har å "klage" på når det gjelder slufsegutten min!

Ganske kjedelig med frukt og grønt hele tida,passer jo så godt å mixe med pizza,boller og annet snadder! Men så lenge jeg ikke trener skikkelig(tok jo pause fra gymet pga kvalmen og sånn),så får jeg passe midjemålet! synes det er iklle nok at jeg skal gå med den kula på magen,gleder meg ikke noe til den vokser... Tro om jeg bare har lurt meg selv,at jeg egentlig ikke burde fått barn!?

Gaver er vanskelig,aner aldri hvor mye som er "rett" å bruke. Har ingen andre en mamma,pappa,lillesøster,hundene og mannen å kjøpe til,så slipper jo bruke så mye samla,men likevel... til svigers betaler K.,og de ungene bruker å spleise på ting sammen,så ei anna inngift tok ansvaret for gavene i år. Men de andre søsknene hans har jo barn,kanskje de må ha noe? Aner ikke,vi var jo i Karibien ifor,så da kutta vi liksom jul og gaver all together,så vet ikke åssen de gjør det. vi gjerne kjøpe en bil-gps til k.,men de er ganske dyre(sikkert 5-6 tusen),og jeg jobber ikke,så det utgår! Æsj,jeg vil vinne i lotto! Selv

ønsker jeg meg ingenting,bortsett fra et lass hunder da! Føler ikke at jeg trenger noe! Det skal ikke være lett dette! *sukk*

Laaaaang klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7250881
Del på andre sider

Unnskyld, jeg lover jeg skal ikke gjøre det igjen hihi! Men tror serøst jeg har funnet oppdretteren vår nå altså! T møtte jo den gammel damen i byen i sta! Å fikk ADRESSEN TIL OPPDRETTEREN... Sjekk ut denne siden da Elli-Karamelli! De er jo helt perfekte jo! Jeg er seriøst blitt drit forelsket!

http://www.foxfoot.net/pages/wall.html

Uff er jo ikke kult å ha bikkjer som ikke er bra da! Så en bulldog i går, kunne nesten ikke puste fordi drøvelen kom over pusterøret, ikke er de skapt for å føde heller? Hvor langt syned du man skal gå liksom? Den jeg sndte bilde av sist er jo kjempe fin da! Ser så snål ut hihi!

Jeg tror faktisk jeg også har beg å ønske meg hund mer en baby hihi ! Eller er det noe jeg sier fordi jeg innerst inne føler at det ikke kommer til å komme noe menneske bebis snufs!

Jeg orker ikke hva som helst å spise om dagen.... Skal ha fett og æsj om hverandre... Ikke bra! Må røske tak i mitt eget nakkeskinn før jeg blir bælfeit!

Det er faktisk ikke unormalt å tenke det du tenker ang baby elli! Det er en form for forsvar tror jeg? Var sånn selv, enda jeg ønsket meg jo kjempe masse en liten baby. Treningen kan du ta opp igjen etter fødselen, ut fra hva jeg ahr sett ser det ikke ut som du har de rette annlegga for å bli feit hehe!

Å så heldig du er da! Jeg har så mange å kjøpe til jeg! Masse fadderbarn, nevøer, barn av venninner! Folk som kjøper til meg selv om ikke jeg vil det osv!!!!!!!!!!!!!!! DRITT DRITT DRITT!!!!!

Få jeg adressen din, så skal du få en liten hund av meg hehe!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7251217
Del på andre sider

SÅ SØTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hærregud,de var nydelige! Skjønner godt at du ønsker deg en sånn en,de er utenomjordisk vakre! :-))))

Må komme på besøk til huset i skogen å se når dere har fått valpen! Skal love å holde gamle sviskertryne langt unna,han spiser sånne til lunsj,nemlig!;-D

Vet at gjennomsnittsalder på bullmastiff og andre store mastiffer og sånn er ganske lav,har hørt nede i 5,5 år,og det er for gærnt! De får store hjerter og lett hjertefeil.leddgikt og kreft,samt at sånne voldsomme hengeøyne får hyppige infeksjoner,og så er det det med pusten da,stakkar. Må ofte operere slike bulldogger,åpne opp i ganen på de,dakkar...:-(

Det er så fælt å ha dyrere hos veterinæren når de har skada seg. Har hatt lillegutten på op.bordet et par ganger. den ene gangen hadde han fått en pinne i øyet,så han hadde hull i hornhinna og måtte sy igjen det indre øyenlokket i 3 uker for å få det til å gro,og han måtte ha trakt på hodet,dryppe øyendråper og salve på 4 ganger dagen i 2-3 måneder,atpåtil fikk han ørebetennelse i samme slengen! Takk gud for at vi slapp å ta bort øyet,det ble heldigvis helt fint igjen! Da var det fælt å være hundemamma,gitt! Dyrt ble det også,men hadde gladelig betalt millioner!

Skal trene gjennom hele sv.skapet,litt styrke og gå turer,så blir det nok lettere å komme iform etterpå!

Tror vi satser på å rane en liten bank, jeg,så kan alle få det de vil til jul :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7251546
Del på andre sider

Ja det er helt ufattelig! Skjønner ikke at det går ann å bli så vakre jeg! Det hadde vært koselig med besøk :o) Skal bake sjokoladekake til deg jeg hehe! Svisketryne kan kanskje ligge i bilen? Eller stå ute sammen med Odin! Han er litt tøffere enn en liten Dachs. Ikke for det, det Dachsen ikke makter i str tar de igjen i målet! Bjeffer bort fanden på flatmark *giser*!

5.5år er jo ingenting. Uff, synes det er bedre med de som faktisk har det bra jeg. Synes det er ille med dyr som ikke har det bra. Ikke for det, de sier jo at dachsen ofte får rygg problemer. Så jeg slår vel meg selv i bakhodet!

Å fy faen... pinne i øyet, åssen fikk han til det da? Å dakkars liten! Nei det er bedre når de er friske.

Jeg er med! Hvem bank? bare si tid og sted, så er jeg med hehe!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7251646
Del på andre sider

Ja,bak sjokkiskake,da blir både jeg og sviskertryne glad! Nammenam!

Vi holdt på å kaste pinne i skogen,og så havna pinnen stående i snøen,og da storma han rett på den,klumsete som han er,hørte bare at han hylte! Må ha vært det som skjedde,kan ikke tenke meg noe annet. Oppdaga det ikke med en gang,men etter en stund begynte øyet å henge litt og så litt rødt ut,og da vi sjekka hos doktoren oppdaga han hullet! Huff,da hadde mamma dårlig samvittighet da:-(

Tror vi tar DNB, jeg,de har så god råd,da slipper vi føle oss så lusne nå like før jul,he-he! Kanskje ikke så lurt å ta en stor-filial,da blir det så stress å komme seg unna,må jo gjemme oss ei stund,og er banken stor setter de inn ekstra politimannskap... På kommende fredag kanskje?

Gleder meg kjempemasse til dere får lille-valpen,er dødsmisunnelig! :-)))

Elsker hunder over alt i hele verden!

Ugg,kvalmen er tilbake,følte meg ikke så stas når jeg gikk i butikken i sted,og nå har jeg masse ekkelt vann i munnen,blæh! Skulle holdt meg til hund, jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7252409
Del på andre sider

Jepp, den er god! Svisketryne skal også få en bit, men hunder skal vel ikke ha sjokolade? Får kjøpe noen grise tryner til han i steden hihi!

Å herregud stakkar liten..... Noe så ekkelt da. Ja, hadde nok fått litt vondt inni meg da altså!

Ja DNB er grei, jeg tar med finlandshetter hivs du tar med kaffe! Fredag passer fint!

Ja du må ta med svisketrynet å komme på besøk! Kanskje vi skal treffes i letohallen i februar? Eller var det januar jeg sa? hukommelse er en fin bil..... vrinsk, vrinsk!

Æsj! ikke kult å være kvalm nei, jeg vet hvordan du har det :o(

Klemmer flat!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7189268-elli-karamelli/#findComment-7252937
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...