Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Elias blir 3 i januar og forguder sutten sin! Han ble storebror i august, så jeg syns det ble feil å slutte midt oppi det i og med at vesla også bruker sutt. Men nå når han fyller 3 år hadde jeg egentlig tenkt å i alle fall bli mer striks på når tid han får sutten og filla. Nå har han den når vi kjører bil, når han sover og som kos av og til i løpet av dagen. Lurer litt på åssen dere gjorde det og når dere syns det er på tide å slutte helt! Takk!
mwp Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Her brukte han den kun på natta. Skulle slutte med den etter en ferietur i sommer (ble 3 år på turen), men ca en måned før dette fant han selv ut at smokker er for babyer. Vi hadde vel sikkert sagt det noen ganger, men hadde ikke i min villeste fantasi trodd det var så enkelt. Så da var det slutt på dagen. Pakket de heller ikke bort, og prøvde flere ganger om han ville ha de, men neida. Du kan ihvertfall snakke om det, at snart skal han slutte med de slik at han blir litt forberedt. Ellers er det jo mange man kan gi de til...nissebarna, kapein sabeltann, andre smokke-tre osv.
Niva Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 har ei jente som fyller 3 i februar. Hun bruker også smokk og fille. Hun ble også storesøster i august og hun bruker også smokk. Jeg prøver og begrense det til når hun skal sove og på kvelden når hun er sliten. Liker ikke at hun prater med smokken i munn. Har tenkt å slutte til våren for da skal vi til dyreparken i Kristiansand
tuninna ♥ 2pp Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Min jente ble 3 i oktober, hun sluttet med smokken om dagen da hun var 10 mnd. Sluttet på natat da hun var 2 år og 3 mnd. da sendte vi alle smokkene til julenissen. Spurte etter den et par dager, men da sa jeg bare at de har nissen fått og da var det greit. gikk helt fint å sove uten
Galskapens overhode Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 slutett for snart 1 mnd siden. HUn er 3 år og 2 mnd. Hun kastet selv alle smokkene for å få et sett med bocciaballer som stod på øverste hylle på soverommet hennes. Spurt etter dem noen få ganger, men vært overraskende lite oppstyr. Ikek grått etter dem heller. Og sover nå MYE bedre på natta..
små Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Hun sluttet på dagen da hun var 2 år og noen mnd. i sommer (2,5 år) slutten hun på natta også. Da sa jeg at kattene vi passet hadde spist de..og det gikk greit det, men vi måtte passe på så ikke kattene spiste smokkene til maya (lillesøster 7 mnd), for hun trengte de jo.. hehe.. Men hun forteller fortsatt om at kattene har spist smokkene da..hehe
Nickita har nå to jenter :-) Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Min jente blir tre år i mai neste år. Hun bruker tutti i bilen når hun er trøtt og om natten. Hun sluttet å bruke den om dagen da hun ble 1 år. Hun ble storesøster i august og vi prøver å få henne til å slutte. Målet mitt er at det er gjort til jul. Hun sluttet med bleie da hun 2 år og 2 mnd. så da må jeg vel klare tuttien også?? :-)) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå