Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Forsvinner dem av seg selv når magen ikke er like hard og treg lenger? Eller hva må man gjøre når de først er kommet? Har hørt at man kan trykke dem inn igjen selv, men de kommer jo like fort ut igjen når man går på do.. Huff og æsj..=(
Xenaen Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Huffja... Ikke noe særlig. Har lest at man kan operere bort de som er forferdelig store. Men det som hjelper er hemorroide-salve. Sjøl tør jeg ikke kjøpe det, som den flaue personen jeg er! Men de to som er uten resept heter alcos-anal og scheriproct. Sist svangerskap kjøpte jeg scheriproct, fordi den andre har så pinlig et navn. Hehe. Og de kan også forsvinne av seg sjøl!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Når du dytter dem inn igjen, tømmes dem, å da er di ikke fullt så harde å vonde..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Så da er det bra å dytte dem inn igjen? Ja, har begynt med biola for harde livet jeg nå! Sånn at det kanskje får løst opp litt.. Men ting tar tid merker jeg.. Takker for svar=)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 man får både noe for å løsne opp og hemoridesalve reseptfritt på apoteket. mest sannsynlig går de ikke bort av seg selv, man må bare være litt mer tolmodig når man går på do. mine gikk ikke bort før jeg var ferdig med graviditeten sisst. måtte bruke salve og lang tid på do....heldigvis er de ikke kommet tilbake enda...(3 år siden) men jeg venter meg et lite helvete de siste månedene.
tuppen og lillemor Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 har aldri vært plaget m hermorider, mitt 3 sv skap, når opptrer disse problemene???i sv skapet? lurer på om jeg har hørt at det hjelper med vaselin, skader jo ikke prøve.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Jeg fikk det i svangerskapet... Så håper inderlig at dem forsvinner av seg selv når babyen er kommet ut..=) Man kan bruke vaselin når man dytter dem inn trur jeg, men det har jeg ikke prøvd.. Hm.. kanskje jeg skal prøve det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå