vips-77 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg blir helt satt ut av å dra en tur i butikken... Mens vi står i kø til kassa så må jeg nesten hver eneste gang gå og finne meg et sted å sitte.. det er litt vanskelig å forklare men det kjennes ut som om alt av energi bare renner ut og jeg begynner å puste tungt og får kynnere.. Noen andre som er sånn? det er så slitsomt å ikke kunne gjøre noenting altså....
Tess30 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 JA denna kan æ skrive under på!!!! Alt e tungt, har ikkje energi tell nåkka!!! Slit å dra på butikken å handle litt mat...Uff...Skal bli godt å få energien tellbake!!!!!
hønepøne;-) Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Ja huff, og nå har det blitt vondt å gå til butikken også. Hater å være så kraftløs i kroppen. Kjenner det på badet om morgenen når jeg står og ordner meg, at jeg ikke klarer å stå. Får masse kynnere og må gå og sette meg på en stol for å sminke meg. Det er ekkelt å stå lenge i ro merker jeg, og da spes i kø i butikk (hvor forresten folk er utrolig hensynsløse. Den bakerste stiller seg fremst i neste kø når de åpner en ny kasse) vanvittig dårlig kø-kultur i Norge. Men det er en annen diskusjon:)
!Mia! Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Etter en liten time på et senter så er jeg helt skutt og kan godt få kynnere.. da må jeg bare hjem og hvile. Synes også at det er slitsomt å kjøre bil, og sitter helst på for tiden.. bortsett fra når jeg skal på jobb. Tror det er helt normalt å bli fort sliten.. vi får nok kreftene igjen når barnet er født og kroppen ikke skal jobbe for to. Vi har ikke lenge igjen nå.. så det er snart over heldigvis.
Mjøsa og prinsessa Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Ja, plutselig så forsvinner bare all energien. Får liksom ikke noe forvarsel heller synes jeg. Bare plutselig klarer jeg ikke mere, og bli svimmel og få kynnere. Da må jeg finne ett sted å sette meg ned, og få i meg drikke. Det pleier å hjelpe.
revehalen Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 JEPP!!!!!!!!!!!!!!!! Der kjenne eg meg igjen... Blir kjempesvimmel og kvalmen og...
mensana Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Ja, blir tusen ganger fortere sliten! - og å stå i kø er rett og slett et mareritt!!
Leola Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Ja!!! kjenner meg veldig igjen. Å gå på kjøpesentere med masse folk å kø er noe av det verste jeg gjør. Blir av både i rygg å bein å hode etterpå. Kanskje like greit så jeg ikke tømmer kontoen helt før jul
Snupidupi Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Jepp har det sånn æ å.... bi ståanesn å heng på handlevogna, disken eller ett eller anna og håpa at æ ikke går i bakken... å at di ska bi færdi i fullfart di som står før mæ i køen... Holdt dog på å svim a på babyutstyrsbutikken førr litt over en mnd sia... mått sett på bakrommet der en halv time før æ kom mæ videre... men det va vel di tomme jernlagran som gjor det da... Men ska vær gla når kroppen e telbake tel det normale... har nok problema da... om ikke æ ska ha alle disse gravide plagan i tellegg...
kaninmor Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Jaaa. Enig i dette. Jeg har en god dag for så å få en dag der jeg bare ligger strekk ut. Frøkna på 41/2 år kommenterte overfor faren i går at "mor ligger jemmen mye på sofaen for tida!!!!" Herrrrlig når de små og ser det:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå