Gå til innhold

Egguttak i morgen kl. 0800... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går kl. 22 tok jeg eggløsningssprøtye (Pregnyl 1000IE) og i dag har jeg vært hjemme fra jobb og ladet opp til morgendagen. Vasking av kjøkkenskap, tv-titting og slumring i sofaen har vært et greit tidsfordriv. :o) Jeg er ved godt mot og ser frem til å få det overstått. Jeg gruer meg ikke, men kjenner jeg er litt spent men mest forventningsfull.

Tenk på meg i morgen jenter og send masse gode vibber. Jeg stikker hodet innom her når jeg er hjemme igjen.

Klem til alle... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender alle de gode vibbene jeg har til deg, og

håper at alt går som det skal nå.

Klem

Skrevet

Krysser alt som går an å krysse!!

Håper dette går veien!

Skrevet

1000 takk for det, gøril. :o)

Skrevet

Takk, takk bula! Har nettopp henvendt meg til 1. tri om hjelp med å samle inn masse babystøv til meg. Håper og tror at det kan hjelpe! ;o) hihi

Klem

Skrevet

MASSE vibber er herved sendt over til The Valley:-)

Lykke til!!!

Skrevet

*fnis* Var det dine vibber jeg nettopp kjente? Trodde det var samboerens... hihi

Tusen takk uansett! De kommer godt med.

Klem

Skrevet

Lykke til vennen! Garder deg med et par gode filmer i morgen, en god bok eller selfølgelig bim! Jeg skal tenke på deg :o)

klemmer fra en glad

Skrevet

Håper det har gått fint med deg i dag....:)

God klem fra meg.

Skrevet

Hei snooopi, lengter 28, bula, wea og vilsågjerne! :o)

Tusen takk for omtanken! Dere er så snille og søte alle sammen. Egguthentingen gikk forbausende bra og var ikke smertefull denne gangen. Jeg har vært pigg i hele dag og har ikke magesmerter.

Jeg er kjempeglad og stolt over de 4 eggene vi fikk ut og hååååååper at befruktningen går som den skal og at jeg kan bli ruger på lørdag. Ingenting ville gledet meg mer! :o) Inntil da er egg og sperm i gode hender i varmeskapet på StO...

God klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...