Gå til innhold

tankene flyr


Ålesund78

Anbefalte innlegg

jeg tenket en del på at jeg er så redd jeg skal miste vår lille spire. Jeg er i uke 7 nå og jeg er jo i den mest risikofylte perioden. er det ikke frem til uke 10 det er det? jeg var engstelig forrige svangerskap og da gikk jo alt fint. Det er bare å senke skuldrene å tenke positivt men det er vondt å gå rundt å være redd. Er det mange av dere andre som sliter litt med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg nesten forventer at jeg skal finne blod i trusa hver gang jeg går på do... har ikke skjedd til nå, og tror vel egentlig ikke at det kommer til å skje heller, men angsten ligger der under alt alikevel...

 

jeg har mistet før, og det var ganske dramatisk med sykebil og full pakke, og ble liggende på sykehus i en uke pga blodtap og andre ting. så det er vel der frykten kommer fra, for jeg kommer ikke til å takle det særlig bra hvis jeg mister en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også går og "forventer blod i trusa" hele tiden... Prøver å balansere gleden sammen med litt sunn realisme at det kan gå galt. Vi prøver også å tenke at vi KAN i allefall bli gravide. Så får vi bare håpe at det går bra for oss alle.

Jeg har aldri vært gravid før og har tenkt at jeg kanskje ikke kan få, siden jeg har gått på pillen i ørten år og nå er 35. Men jeg kan :-) Og så håper jeg det blir pelle....

 

Ang faren for å miste, så har www.babyverden.no en veldig grei terminkalkulator, som i tillegg til termin også viser andre datoer, bl a dagen hjertet begynner å slå (i dag i pelle sitt tilfelle :-)), dato for når fare for spontanabort avtar, osv osv.

 

Igjen, håper det går bra for oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...