NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Føler, spesielt når jeg ligger, at jeg ikke får ordentlig med luft ned i lungene.. Må trekke pusten dypt mange ganger.. Pleier det å være sånn? Er litt ekkelt, spesielt når jeg skal sove.. Da er jeg skikkelig tungpusten.. Er i uke 23+5..
mamma til yalisa Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Helt normalt:-) Puster som en hvalross ved minste bevegelse jeg he he. Er i uke 27 nå, men vært sånn lenge. Og puster tyngre om natten. Mange gravide som begynner å snorke også, for lett for å få tett nese. Nå går jeg med konstant dotter i ørene. Vet ikke om det har med graviditeten å gjøre, men veldig irriterende. Glemte å spørre legen selvfølgelig. Men skal helst ikke ligge på rygg har jeg lest et sted. Men hadde kansje ikke noe med pusten å gjøre? Lykke til videre :-)
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Har også hørt at man ikke skal ligge på ryggen fra en spes. uke.. Men det er jo seff på ryggen jeg sover best nå.. Men de sier at det ikke er farlig så lenge det ikke er ubehagelig for den som gjør det.. Hm.. dotter i ørene ja.. Er mye som følger med i en graviditet gitt..! Takker for svar! Lykke til du også=D
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hei Terese85 Jeg skjønner at dere sliter med pusten under svangerskapet, og det er faktisk helt naturlig. Kroppen din har økt blodmengden og det er noe som trykker opp mot luftveiene dine når du ligger.. Jeg har slitt med pusten i mange år, så problemet har ikke blitt enklere nå som jeg har blitt rundere over magen for å si det slik. - Et tips er å ligge litt høyere med hodet. Om du klarer å legge puter eller en dyne under øvre del av ryggen og hodet, så vil ikke blodet samle seg i nesen og magen bli trykket opp mot mellomgulvet.. - Jeg fikser det i allefall på den måten, og da sover jeg innmari godt. - Hvis du har tilgang på en av disse stress-lessene med fotstøtte er det utrolig deilig å sovne i. Jeg har aldri sovet så godt som når jeg sovnet i en slik! - Lykke til!
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2006 Tusen takk for gode tips=) Får prøve til natten og ligge litt høyere med hode.. Lykke til=D
Pilje Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Dotta i øran ja....får det spes når det e litt støy...-Høre jo ingenting for tia!!!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 ;o) deilig å kunne ha litt selektiv hørsel også.. Jeg hører ALT for tiden og er utorlig var for lyder. Her for leden natt hørte jeg to katter som skrek til hverandre, sikkert langt unna, men det hørest ut som en unge som gråt, og jeg gråt med.. Stakkars stakkars baby.. Mannen min våknet og lo av meg.. Også fortalte han meg at det var katter. Men det ble ikke bedre av det. Stakkars katter som måtte være ute i det kalde regnet. Hormoner er noen rare rare ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå