Gå til innhold

tror vi har funnet et navn

Frk. frustrert med alle de små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har trodd vi visste det lenge vi... helt til forrige uke, da kommer mannen min og sier at han ikke er helt komfortabel med navnevalget... han kommer med to alternativ - og det underlige var at det ene han kom med passer PERFEKT til mageknøttet! Plutselig var vi begge helt sikre :) Snodig hvordan det løser seg til slutt :)

Annonse

husk at en stum bokstav i navnet som egenklig ikke trenger å være der er vansklig for barnet ditt å lære når hun skal skrive navnet sitt.

Var jeg deg ville jeg skrevet nora ikke norah.

Etter min mening er det vansklig.

Hørt om en som skulle kalle jenta si nomi men ville skrive det noomie.

hvorfor gjøre det vansklig for barnet sitt.

skjønner ikke at det skal være så vanskelig...har selv et sånn navn pluss mannen min. Hva med Sarah, Thomas, Hannah, Leah, Thobias, Cathrine, Astri(d), Ingri(d)...... .pluss, pluss, pluss. Litt forskjell på Noomie, som jeg forøvrig aldri har hørt om, og Norah. Dessuten, som både lærer og journalist, tror jeg at når hun lærer å skrive navnet sitt så er det så innøvd at det ikke byr på noen problemer. Verre er det om de ikke klarer å uttale navnet sitt. Da har nok foreldrene vært litt vel kreative:)Egentlig startet jeg dette innlegget fordi vi var så glade for endelig å ha funnet et navn, ikke for å få kritiske tilbakemeldinger.....wrooooom-her sitter en hormonbombe:):)

Så bra!! Er så utrolig enig... Satt å las nedover her og skjønte mindre og mindre over hva innleggene utviklet seg til...

Herregud så teit.. Hva har folk med om de syns Norah er best med eller uten h? Det var jo ikke det du spurte om...... ARG, blir litt irritert selv...

Jeg synes navnet er veldig vakkert, GRATULERE masse med valget deres, det var nydelig!! :) Dere er heldige som fant et navn som stemte med en gang. :)

Blir litt irriterert på alle de meningene som flagrer inne på dette formuet noen ganger, så ikke bry deg om at noen synes Norah er best uten H, dere har funnet det rikitge navnet til deres prinsesse, og det skal dere være strålende fornøyde med :)

Vi tror vi har funnet navn til lillegutten vår, vi har spans etternavn og falt litt for Leandro.. Mange sier seg meget kritiske til navnet, og det er så irriterende med kritiske kommentarer, det ødelegger liksom litt...

jaja, dette var mitt bidrag til debatten. :)

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag :)

hmmm det må da være mulig å få lov til å si sin mening eller forlanger du at alle jatter med deg og din mening :-) håper ikke dette kværner til enda mer "krangling" her nå, men synes ikke noen av tilbakemeldingene du har fått på denne tråden er noe å hisse seg opp over. Kanskje jeg burde bare la tråden ligge død også for dette maner vel til bare mer "krangling" frem og tilbake.

Men kunne ikke dy meg :-) :-)

Er jo jaggu meg ikke lett å være "deltager" her inne på bim noen ganger, enten er det for stille, eller så svarer man ikke og hvis man svarer så svarer man ikke på riktig måte he he, uansett....

får vel avslutte dette innlegget, men nok en gang jeg synes Nora er et flott navn som tidligere meddelt i et innlegg :-) stort smil fra meg

Selvfølgelig er det lov å si meningen sin, men i noen tilfeller er det kanskje unødvendig. Såvidt jeg husker ba jeg ikke om noen råd-var bare så utrolig glad for at vi hadde funnet et navn.

Husk at vi alle er rimelig sårbare nå, så det må være rom for å være litt "greie" med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...