Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Sett dere opp her dere som vil og kan: VipsPips
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Ligger rett ved ibsen parkering, rosenkrantzgate. Ikke langt unna grensen, fru Lyng, Tinghuset etc...
Ylva og Mathilde Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Jeg er med etter at jeg har vært hos lege, dvs kommer ca kvart på ett.
linneagudmundson Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 hej! jag skulle gärna komma men är med stor sannolikhet i göteborg tills onsdag... om inte så tittar jag förbi och ser om ni är där!
Gjest Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Gjør det:) Vi tar forbehold om føding;).......
KrissyL & Aurora Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Jeg skulle veldig gjerne kommet, men får besøk av mamma i helgen og hun skal være til mandag kveld. Kanskje vi kan få til noen andre treff på dagtid de nærmeste dagene/ukene??
Gjest Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Kanskje det:) Men jeg følte meg litt modig som planla mandag, etter det blir det nok fra dag til dag. HAr termin 3 og store ambisjoner om at det skjer heller litt før enn detter;)
Gjest Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Jeg var på riksen i går, må ta ting med ro har høyt undertrykk osv....så jeg må avlyse. Men det var vel bare Ylva og meg som var påmeldt.... Så ylva, håper du ser her.....Jeg får ikke anledning til å komme, må ta det med ro pga tegn på svangerskapsforgiftning så jeg må holde sofaen og trykket nede.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå