Gå til innhold

Huff..litt deppers idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobber for tida 50% pga sterke kynnere/bekkenplager.. og er så deppers idag! helt på gråten og rar i kroppen.. kan ikke noe for det, men jeg er ikke glad for denne graviditeten hele tida..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar deg, da! Man er jo litt sånn når man er gravid. Full av hormoner og det som verre er. OG dessuten en forventning fra omverdenen at man skal stråle og være lykkelig 24-7. Ikke akkurat sånn det er i virkeligheten, vel?

Jeg trur at man må la alle følelser få komme fram, også de vonde. Ikke bra å alltid skulle være gla hele tida. Og når du lar dem komme fram, så forsvinner de litt lettere også!

Så nå synes jeg du skal "grave deg ned" i sofa, drikke te og spise mandariner (eller noe anna du synes er godt) Les et koselig bla eller ei bok. Dull litt med deg sjøl!! Er du langt på vei eller??

Skrevet

Oi...ikkje aleina du om å føl dæ sånn...har daga kor æ aller mest bare vil ligg i senga og skrik...e så mye følelsa som plutseli kommer frem og æ føl mæ ikkje så altfor vel, dårli rygg, lite søvn, går hjemme stort sett heile dagen, ikkje sexy og folk forventa at man ska smil og va gla for den lille i magen...prøva jo på dt, men e liksom ikkje så lett når man ikkje føl sæ på topp...

Lykke te videre:)

Skrevet

En liten sympatiklem :)

Jeg hadde det sånn på mandag, gikk bare rundt og var lei meg og tårene rant. Men på tirsdag var det mye bedre! Det kommer sikkert til å bli bedre for deg også. Det er helt ok å være litt deppa innimellom, og det ER slitsomt å være gravid, iallefall når kroppen streiker. Da er det lov å være litt deppers synes jeg :)

Skrevet

Huff, vet hvordan du har det. Har faktisk sittet å grått en skvett hos legen min idag jeg. Hun var så søt da. Sa at det er så dumt at ingen forteller om disse følelsene som kommer, alle som har vært gravide snakker alltid om de positive tingene. Så når man da sitter der å griner for alt og ingentign trur man jo mest man er rar i hodet, er det bare meg liksom. Hun sa jeg måtte huske på, og aldri glemme, at det er helt, helt normalt! Og at til og med de som bare har positive ting å si griner innimellom. Dager som i dag gjør at tida frem mot fødsel ikke kan gå fort nok.

Skrevet

takk for gode ord alle sammen.. hjalp litt! skal følge førstemann sitt råd og bare slappe av ikveld, og kose meg.. slitsomt med alle disse hormonene som raser rundt, selvom jeg stort sett har det helt fint..

det er så godt å ha dere jenter her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...