7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 var hos legen i dag og det viser seg at jeg kun har ca 0,5 kg igjen til samme vekt som jeg hadde før fødselen..(i grunn fornøyd med det altså..) men så lurer jeg på en ting for det er så mange som sier at man går ned masse når man ammer.. gjelder det framover i tid også eller bare akkurat nå ? synes jeg er hoven i fingre fortsatt.. kan det hende at jeg fortsatt har vann i kroppen ? synes nemlig armer og bein er tynnere nå enn de var før.. bare magen liksom som er litt pløsete..også disse hovne fingrene og føttene da.. Er det non som vet ? Ps jeg la bare på meg ca 11 kg i graviditeten da så det var ikke så mye å ta av heller.. men var litt overraska hos legen for jeg trodde jeg hadde tatt av mer pga beina og armene liksom... setter pris på svar ;=)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg opplever det samme som deg. Har igjen 4 kilo til jeg er tilbake ved startvekt, men tror jeg ser tynnere ut enn før. Buksene mine er for store og slikt. Merkelig opplegg.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg veidde det samme som før graviditet etter 2-3 uker. La også på meg ca 11-12 kg. Veier nå ( etter snart 8 mnd ) et par kg mindre enn før. Og spiser mye godt! Har amma MYE så det er vel derfor. Vi får nyte det så lenge vi kan. Enda en god grunn til å amme.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 takk for svar:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Grunnen til at armene og beina dine er litt tynnere kan jo være at du har mistet en del muskelmasse i løpet av svangerskapet. Det har hvertfall jeg. Fikk jo ikke trent noe særlig på slutten åga bekkenløsning. Her er også kiloene snart borte, gikk veldig fort i starten men så stoppet det litt opp.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2006 jeg har trent og svømt helt til de siste tre ukene av sv skapet.. men det kan jo selvfølgelig hende at noe muskel masse er borte for det ... har jo ikke pumpa jern liksom
Englefjas Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Jeg har det også sånn, men tror ikke akkurat jeg har mistet noe muskelmasse siden jeg ikke trente før, og nå går rundt og bærer på en 8 kg tung baby støtt og stadig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå