Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 lekker vann fra skjeden.. men åssen er fostervannet? har fått en luktfri blank veske rennende..har å trykk nederst i magen på 3 dagen nå.. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hærregud da menneske!! Tror du virkelig noen her inne kan hjelpe deg?!! RING FØDEN, og snakk med fagfolk!!...Makan...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 shut the fuck up a kjærring!! er ikke dette er forum for de som ikke helt vet å at man kan spørre om ting eller??? Ja tror faktisk noen her inne kan si litt om hvordan fostervann er/lukter pga at jeg har sett det bli diskutert her inne før! OG på hvilket tidspunkt hva HVA var det som ga DEG din ubetydelige lillt møkka kjærrling LOV til å legge inn det sure innlegget til en som er bekjymra?? MAKAN!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Huff..kan jo hende det bare er utflod.kan jeg ikke få lov til å spørre om noe isteden for å krisemaksimere alt å ringe føden???
spindel med spire :) Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 fostervann skal være blankt og luktfritt, nesten som vanlig vann, så lenge det ikke er infeksjon, da oppstår det en lukt. Syns virkelig du skal ringe til føden, for åå komme og ta en UL for å sjekke at alt var bra. Jeg gjorde det en gang, og da jeg kom dit gikk vannet, og da var jeg bare i uke 21... så kan jo tenkes at det er en for tidlig fødsel som holder på å starte. Uansett, så er det noe galt om det lekker fostervann, så jeg ville ringt føden og hørt
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Hei.. er anonym pga at ikke mine venniner skal bekjymre seg:) men ok.. har hatt bare litt..om jeg ikke hadde kjent det renne ut kunne jeg trodd det var urin lekk... men fikk du bare sånn litt å litt åsså plutselig kom alt? får vel ringe dit om jeg får mer... har ikke hatt noe soden idag tidlig !..elelr er jeg dum som venter? huff..
Prestedattra Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Dette med å lekke fostervann har jordmorSiri kommentert flere ganger her inne. Rett og slett fordi det virker som det er "noe som går". Det er meget sjelden man lekker fostervann, men det skjer selvfølgelig og er veldig alvorlig. Det som er vanligere er å få litt vann-aktig utflod, og/eller urin som lekker litt. Det kan forveksles med fostervann, særlig fordi man leser om den samme bekymringen her inne..om og om igjen. Jeg har veldig tynntflytende, og rennende utflod. Ja jeg blir skikkelig våt i trusa. Det er blankt og lukter ikke. Kanskje det er det du har. Men nøl ikke med å ta kontakt med føden! De er der for deg:-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 åh..beroliger meg du nå det som overraska meg er at når jeg stod på badet etter dusjing rant det nedover lårene mine..huff.. trodde ikke utfloden rant har hatt sånn ganske tykk utflod å har det nå også... så jeg vet iikke, får ta en tlf om det renner mer! takk for fine svar, å ingen vil føde før tiden! så det er det som er kunsten da å tavite hva som er hva..!
Prestedattra Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Det er bra at du ble litt roligere:-)men følg med litt på det. Eventuellt legg inn et bind som du kan ta med å få sjekket, OM det skulle bli aktuellt. Lov meg at du ikke drøyer for lenge, og hold oss oppdatert, ok?! Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 jepp skal følge med nøye nå! å jeg bruker truseinnlegg så det vare viktig for at man kan ha det med til sykehuset om nødvendig! Skal holde dere oppdatert:) å jeg lover å ringe dem om noe mer kommer!-har dårlig med internet hjemme hos meg men lover å skrive her om det skjer noe drastisk! *klem**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå