Gå til innhold

Samleie før all spotting er over?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er så lei av å vente. Sluttet å blø etter min BO (abort) på lørdag, men spotter fremdeles (brun utflod)... Ønsker å komme i gang igjen - noen av dere som har "kjørt på" mens dere anda har spottet? Er redd for infeksjon, og er usikker på om faren er like stor når man spotter...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7188414-samleie-f%C3%B8r-all-spotting-er-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet vel egentlig svaret selv også, men syns det tar enormt lang tid. Begynte å blø 4 dager før jeg fikk konstartert BO også, dvs at nå har jeg blødd i 14 dager tilsammen. Vil bare bli ferdig med det hele!!!!!

Takk for svar, i alle fall. :)

Annonse

Skjønner... Jeg er mest engstlig fordi jeg nesten ikke har blødd. Har spottet siden lørdag... Blødde litt på søndagen, å siden bare spottet... Var på innvendig ul i går, å da var livmoren min tom:/

Forstår du er lei, men jeg ønsker meg en skikkelig blødning, slik at jeg blir ferdig, å kan begynne på nytt!

Krysser fingrene på at du snart en klar igjen! :)

Jeg aner ikke.... Gyn. sa at livmoren var tom... Mer vet jeg ikke.. Orket ikke spørre om noe.. Ville bare hjem, men sitter med mange spørsmål nå i ettertid... Tok blødprøve i går, å skal opp i morgen å ta en ny... Kanskje jeg får mer svar da, gyn. skal ringe meg på fredag, når svaret på prøvene kommer.. Håper jeg ikke har hcg i meg... Men synes det er rart at jeg ikke har blødd skikkelig.. Lurer på å ringe fastlegen min igjen...

Tror infeksjonsfaren er størst dersom man har hatt en utskrapning!

Vi bestemte oss for å prøve igjen med en gang etter SA, men venta til etter blødningene var over. Blødde vel i 5 dager og spottet en dag etter det. Det var ikke så sannlig at EL skulle komme så kjapt (kom ikke heller..) så vi stressa ikke med å sette igang.

Lykke til i jakten på spire!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...