Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Datteren min har hvitt belegg på leppene, det kom helt plutselig og kommer hele tiden, selv om jeg skraper det bort. Det er ikke trøske, har nemlig ingenting inni munnen eller i ganen/tungen. Noen som vet hva dette er og hvordan man kan få det bort ?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hvis det ikke er mye, ikke lukter eller er plagsomt så kan du jo bare la det være også høre på hs neste gang du skal dit?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Har ikke fått noe soft is eller melkeprodukt.. kusina mi sin unge fikk soft is og ble hvit runft og inne munnen fikk pencilin , men var absolutt ikke noe farlig altså..
mamma`n te Kaja Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Kaja hadde også sånn en stund.. aner ikke hva det var, men plutselig så bare forsvant det!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Nei gud, har ikke fått noe softis ol. er bare 2,75 mnd gammel. Aner ikke hva det kan komme av :S
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Du kan bruke farris å vaske det bort med.Sikkert at det ikke er trøske?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 hs mener det ikke kan være trøske når det ikke er spor av det inni munnen :S vet ikke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå