BBMogbolla Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Enten kan du vaske på tretti grader i vaskemaskin på ullprogram.(husk å strekke i shape etterå) eller du kan koke de opp og la de ligge i vannet til det blir kaldt igjen.. sa de på nøstebarn når jeg spurte ialllefall
Lykkepiller Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Hehe...jeg vasker dem på 60 grader og kjører dem i tørketrømmelen! Går helt fint det!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 vasket min på 30 grader, ble kjempeliten og helt ødelagt
blond Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Det funker supert å legge de i kaldt vann, koke i fem minutter og så la det stå til de er helt avkjølt før de henges til drypptørking. Iallfall de som er i ubehandlet ull.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 koke 5 minutter i kasserolle ? eller hvordan gjør du de T?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 ULL skal IKKE kokes. Vaske på ullprogram i 30 maks 40 grader med milo i vaskemaskinen. Selv bare skyllet jeg dem med lunket vann under springen.....tørket de på badet. Kjapt og greit.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Det kommer an på hvilken sort ammeinnlegg du har. Det er noen som skal (og kan) vaskes på 60 grader, det er for og få fjernet bakterier. De forsvinner ikke ved 30 grader. Jeg husker ikke hva de heter de jeg har, men det er merino ull, og de er kjøpt på apoteket. Jeg fikk beskjed av jordmor, og se etter om de kunne vaskes på 60 grader. Jeg så først noen som skulle vaskes på 40 grader, men det måtte jeg ikke kjøpe sa JM pga bakteriene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå