Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er en voksen dame på 46 år prøver å finne ut om det et mulighet for meg/oss å få hjelp til å få barn.håper at jeg ikke blir buet ned for at jeg har et stort ønske om barn.hver så snill fortell meg hva jeg kan gjøre.hilsen Sabber

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sabber 60

Vi her inne vil ikke bue deg ned fordi du ønsker barn:)

Vi ønsker alle det, og fortjener det.

Det første rådet mitt, er : Om dere har prøvd en stund på egen hånd og ikke frår det til, søk hjelp nå.

Tror ikke dere får hjelp fra det offentlige, kanskje fra private klinikker i norge, men det beste er nok danmark pga av alderen din.

Du kan jo selvfølgelig fortsatt være fruktbar, så lenge du har regelmessig mens, så muligheten for å klare det selv er jo der, spørsmålet er bare hvor lenge du vil holde på selv.

Ønsker dere lykke til.

Skrevet

Jeg takker deg for at du svarte meg.Hvor i Danmark kan jeg henvende meg?ja jeg har regelmessig mens, men jeg har vist tette eggledere.vet du noen som har fått hjelp i danmark.hilsen sabber60

Skrevet

Sjekk www.storkklinikk.dk eller

www.volvat.no

Det offentlige i Norge har 38 år som øvre grense til IVF, mens jeg syns å huske at Volvat har 42 år. I Danmark vet jeg ikke, men det står sikkert på hjemmesiden deres.

Masse lykke til!!!

=)

Skrevet

hei jeg takker deg for all hjelp.jeg er ikke så flink til å finne ut ting på data.jeg prøver å ta kontakt med dk.

Skrevet

hei og tusen takk for svaret ditt.har skrevet til maigaard og ciconia.får bare vente på svar.

Skrevet

Stork stenger døren fra den dagen du fyller 46 år. Jeg tror det er loven i Danmark som bestemmer det. Kanskje man kan pynte litt på alderen...?

Sjekk med London Fertility Centre om de har noen slik aldersgrense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...