Gå til innhold

trøtte dager...flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så trøtt om dagen...har ikke vært sånn på lenge..lurer på om det kan komme av været rett og slett...er jo så trist og grått om dagen...

er i uke 34 nå og er bare helt plutselig blitt så trøtt hele tida??

flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal det være nevnt at jeg har nattebesøk på¨do for tiden og at jeg sliter med å sovne igjen...begynenr å kjenne at det tynger på og det ¨å få riktig liggestilling om natten er begynt å bli en plage...hehe..jjaja....er nok derfor tenker jeg..Han har snudd seg med hodet ned i bekkenet...og iflg legen ligger han godt ned i bekkenet også...så da er det i allefall grunnen til at jeg tisser oftere...

Skrevet

Er kjempetrøtt jeg også... er i uke 36... Sover jo ikke så veldig godt om natta siden jeg er å tisser en gang i timen...og har begynt å ta en liten times lur på sofaen om dagen også... Så kjempetrøtt for tiden

Skrevet

Kjempetrøtt jeg og. Er i uke 28. Sover dårlig om natta, hyppige dobesøk.

Skrevet

Slenger meg på denne jeg. Sover veldig dårlig om nettene med hyppig toalettbesøk og dårlig liggestilling. Sover en del på dagen istedenfor. Gleder meg til å bli ferdig med dette her!!!! Er konstant trøtt virker det som.. Men går heldigvis sykemeldt, så sover innimellom når det trengs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...