Gå til innhold

Hjemme igjen fra sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble lagt inn på sykehuset etter div problemer. Blødninger nedentil. Slim med masse friskt blod, magesmerter (øverst i magen) og besvimelsestendenser. Var først hos min lokale jordmor som også sjekket rie aktivitet og fosteraktivitet. Var ikke noen tendenser til rier. Hun var ikke fornøyd med aktiviteten til barnet mitt, så jeg ble sendt i veien på sykehuset. Der foretok de målinger av foster aktivitet ved jevne mellomron, innvendig og utvendig UL, og alt var visst i skjønneste orden. De fant altså ikke noe galt. Heldigvis. Fikk ordentlige smerter øverst i magen på sykehuset også, men de kunne ikke forklare hvorfor. Fikk samtidig et blodtrykksfall og pulsen steg.... Fikk en tablett av de som jeg skulle sove på, husker ikke navnet.... Men som jeg allerede viiste på forhånd, virket ikke tabletten. Og jeg sov hele to timer i natt. He he...... Fikk endelig beskjed om at jeg kunne reise hjem igjen i dag :) Måtte ringe hvis jeg fikk noe mere vondt og fikk blødninger igjen. Da skulle de ta noen ekstra prøver.

De tok forresten blodprøver, men alle var fine.

Er gla jeg fikk komme hjem, men synes det er litt ekkelt at de ikke veit hva dette kommer av. Jeg har skikkelig angst for å føde, derfor jeg ikke får sove om natten. Får bare mareritt. Kanskje derfor jeg får disse magesmertene og det blir vanskelig å puste? Kan det være et slikt angstanfall folk snakker om?? Men det burde jo ikke ha noe med blødningene mine å gjøre.... Merkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff høres ut som du sliter stakkars... Kan du ikke få ihvertfall fødselsforberedene samtaler med jordmor på sykehuset, eventuelt også samtaler med en psykolog for din fødselsangst? Har du tatt opp dette med jordmoren din?

Ellers er det ihvertfall bra blødningene har sluttet og at du er sendt hjem igjen. Håper du får ro og hvile, og at det ikke blir noe mer vondter, besvimelser eller blødninger. Lykke til videre ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...