Gå til innhold

Oppdatering fra meg..om noen skulle lure.. dag 50..og kroppen driver fortsatt ap med meg...


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

 

Skal vi se..prøver å lage en oversikt her...hehe...For artighetskyld bare...

 

10 nov: spottet

11 nov: spottet Begge dager bare lyserosa slim og vondt i korsryggen

12 nov: liten blødning i masse slim..men dog friskt blod

13-18 nov: ingenting..

19 nov: spottet igjen, + litt friskblod i masse utflod..mulig det ser ut som mer blod pga av all annen væske.

20 nov: mere blod...men ikke mer enn at det er ett par dråper i bindet

21 nov: samme i dag..litt mindre blod kanksje...

22 nov. i dag altså.. INGENTING blod igjen.. men litt mensmurring..

 

i tillegg har jeg fått rare prikker på låret og bak øret.. + har vært supervarm i hele går...

 

blir ikke klok på denne kroppen gitt..hehe... Kanksje dette var denne månedens mens? Rart isåfall..

 

Er i dag på dag 50.. og føler meg snytt for en real mens.-.hehhehe.."ler meg ihjel"

 

i mårra blir d lege..og blodprøve håper jeg..

 

Uansett... NÅ VIL JEG HA HJELP;) hehe

 

"spent"

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sussa_85

 

Så fint du skal til legen i morgen! Det kan være lurt å ta ultralyd av eggstokkene i tillegg til gyn. undersøkelse for å sjekke om du har el. Manglende el kan være grunnen til slike sykluser. Da får man piller til å sette i gang el når den skal komme. Du visste kanskje alt dette fra før av men da fikk du en liten repetisjon;)Håper det ordner seg snart for deg! Lykke til i morgen!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg får ultralyd med d første ..:) er vel bare en prat..og en blodprøve..muligens en gu! ikke vet jeg..hehe..

 

Men har ALDRI hatt slike sykluser før..oig jeg har funnet el med el tester... ( kan ikke være 100% sikker men dog)

 

:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) regner med det! ...

 

jaja..alt ordner seg sikkert..

 

Er i så godt humør før tia atte...deilig!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt jeg har selv:) men som folk sier til meg..d kan være ørten forskjellige grunner til at jeg blør sånn..hehe...så... men men..lever i håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...

ok, dette er ikke for å skremme eller noe sånn.. for det er jo umulig å si ut i fra det du skriver her, særlig siden jeg overhodet ikke har noen medisinsk utdannelse eller kompetanse..

 

men altså,.. har du fått noen undersøkelse, GU som ikke bare handler om el og det å bli gravid?

Blødninger, og særlig prikker sånn som du sier, kan være virus nemlig.

Og den typen virus kan føre til både det ene og det andre.. bl.a kjønnsvorter, kreft i livmorhals osv...

 

Jeg bare lurer,, som sagt aner jo ikke jeg, men det minte fælt om noe en venninne av meg opplevde, og hun hadde kreft.

 

Men satser på at det bare er tøys, og at du er gravid som bare det.

Men be om å få en utredning likevel da?

 

kan jo være andre grunner til manglende el eller lignende også?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..neida..er ikke sånne prikker..mer sånn kviseprikker som forsvinner...noen er allerede borte...

 

Og nei..har ikke vært til noe undersøkelse..skal jo til legen im årra:) hehe.. dette tullet begynte forrige helg dette..

 

Men har hørt at dette også kan være graviditet..så håper:) hehe..

 

LEgen finner nok utav det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun venninna mi som fikk prikker fikk sånne små røde prikker/kviseprikker. men vi får vel satse på det beste! :)

 

men sørg for å få en skikkelig undersøkelse i morra da! og lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei ikke egentlig det jeg sier.

bare at dersom du ikke er gravid, bør du sjekke om du har fått noe virus eller noe!

ikke verdt å gå rundt med virus heller, når en prøver å bli gravid!

 

lykke til i morra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i:) hehe..skal be legen sjekke mg ordentlig..regnermed d blir noen legetimer om jeg ikke er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...