Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går var vi inne til nok en ul som rett og slett var en surrialistisk opplevelse....

Jeg hadde forberedt meg på at hvis vi var heldige hadde de blitt 12mm i går slik at det kanskje kunne bli inseminering på mandag. Ble helt sjokka da gyn sa: Ja men denne var jo kjempe fin! 15mm!!!!!!!! Det andre egget har ikke utviklet seg noe særlig men det gjorde vist ingenting. Så da skulle jeg ta en sprøyte i går kveld for deretter å ta eggløsningssprøyten i kveld og inseminering på torsdag og fredag!!!!

Er fortsatt helt i sjokk men det er et veldig positivt sjokk da :)

Helt vanvittig at man kan blir så super glad for noe som er 15mm og som kanskje ikke en gang blir til noe mer... :P

Men bivikningen har jo ikke latt vente på seg...

Hetetokter, humørsvigninger og ufattelig trøtthet. Men det går ann å takle. Det jeg ikke takler så bra er den sterke hodepinen og kvalmen.

Noe usikker på hvordag jeg skal klare å gå på jobb i morgen... og har dessverre ikke mulighet for å være noe særlig borte fra jobben da det ikke er så lenge siden jeg kom tilbake etter langtidssykemelding...

Men men... Får håpe det kommer noe godt utav alt dette :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187960-n%C3%A5-blir-det-inseminering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er også til insiminering.....

er også plaget med dine b-virkninger....hatt migrene i 4 dager......er helt jævelig altså!!!blir helt slått ut!glad jeg har fri denne uka!

LYKKE TIL MED OSS!!!!hi-hi

håper vi tar følge til 1trimester.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...